PBI w porozumieniu z IAB Polska wznawia działalność Rady Rynku jako przedstawiciela rynku online w zakresie pomiaru jednoźródłowego i poprowadzi bezpośrednią komunikację z KRRiT.
Polskie Badania Internetu (PBI) i Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska (IAB Polska) zorganizowały spotkanie przedstawicieli rynku online. Głównym tematem spotkania było wyłonienie reprezentacji rynku, która skonsultuje projekt jednoźródłowego badania mediów organizowanego przez KRRiT. W spotkaniu wzięli udział przedstawiciele 28 przedsiębiorstw zrzeszonych w obu organizacjach, w tym największych wydawców.
Podczas spotkania ustalono, że przedstawiciele rynku online skupią się w Radzie Rynku, statutowym ciele doradczym PBI, którego działalność zostaje tym samym wznowiona. Radę utworzą przedstawiciele PBI, IAB Polska oraz zainteresowani przedstawiciele rynku online. Rada Rynku będzie konsultować propozycje KRRiT w zakresie pomiaru jednoźródłowego, by wypracowywać wspólne stanowisko środowiska online. Z kolei przewodniczący Rady Rynku i zarazem prezes PBI, Paweł Laskowski, skoordynuje komunikację pomiędzy Radą Rynku a KRRiT oraz pozostałymi organizacjami zaangażowanymi w proces (m.in. SAR i powstającej organizacji nadawców telewizyjnych).
Rada Rynku będzie również pełnić rolę doradczą w zakresie pomiaru widowni internetowej prowadzonego przez Polskie Badania Internetu/Gemius i rekomendować dalsze kierunki rozwoju tego badania.
Kolejne kroki, które podejmą PBI i IAB Polska, to wypracowanie struktury Rady Rynku i rozszerzenie jej w taki sposób, aby stanowiła pełną reprezentację rynku online w Polsce. Podmioty zainteresowane udziałem w Radzie Rynku proszone są o kontakt pod adresem e-mail [email protected].
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.