Firma Linksys, będąca częścią Cisco Systems Inc., wiodący dostawca sprzętu do obsługi VoIP, sieci bezprzewodowych i urządzeń umożliwiających pracę w sieci dla klientów indywidualnych i małych firm oraz spółka o2.pl poinformowały o nawiązaniu współpracy w celu stworzenia wspólnej oferty usług VoIP dla klientów w Polsce. Portal o2.pl wprowadził do swojej oferty bramki do telefonów analogowych Linksys PAP2T współpracujące z usługą Tlenofon.
Jedynym warunkiem, jaki klienci muszą spełnić, aby skorzystać z oferty jest posiadanie w domu lub w biurze dostępu do szerokopasmowego łącza internetowego. Użytkownik otrzymuje bramkę PAP2T, którą wystarczy podłączyć do sieci, a aktywacja i konfiguracja odbędzie się automatycznie. Dzięki bramce VoIP użytkownik może korzystać z Tlenofonu stosując dowolny, analogowy aparat telefoniczny. Wraz z urządzeniem użytkownik otrzymuje bezpłatnie własny, stały numer telefonu.
„Coraz większa liczba klientów indywidualnych i małych firm w regionie EMEA korzysta z usług VoIP. Nowe usługi są uruchamiane praktycznie co miesiąc. Sądzimy, że bramka PAP2T doskonale sprawdza się w tego typu zastosowaniach. Cieszy nas, że portal o2.pl podziela naszą opinię” — powiedział David John Kelly, dyrektor ds. sprzedaży w regionie EMEA w firmie Linksys.
„Zdecydowaliśmy się zaoferować klientom promocyjne bramki VoIP w powiązaniu
z naszymi usługami, ponieważ w ten sposób możemy pokonać największą przeszkodę stojącą na drodze do masowego korzystania z telefonii internetowej – cenę urządzeń. Po kilkumiesięcznych testach jakości głosu i funkcjonowania usługi w naszych laboratorium wybraliśmy bramkę Linksys PAP2T ze względu na doskonałe rezultaty, jakie to urządzenie osiągało” — powiedział Jacek Świderski, członek zarządu firmy o2.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.