Sklep internetowy Hoopla.pl złożył prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. Firma planuje przeprowadzenie oferty publicznej w III kwartale 2007 roku, w wyniku której zamierza pozyskać około 11-13 milionów złotych.
Hoopla.pl S.A., polski sklep internetowy specjalizujący się w sprzedaży urządzeń domowych (AGD), sprzętu elektronicznego (RTV), komputerów i armatury złożył prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego. Oferującym papiery będzie Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska. Zapisy na akcje będzie można składać również za pośrednictwem internetu przy wykorzystaniu platformy „e-Zapisy” prowadzonej przez Dom Maklerski Capital Partners.
– Kapitał pozyskany z debiutu z publicznej emisji akcji umożliwi Hoopla.pl wdrożenie nowych systemów informatycznych usprawniających marketing, sprzedaż oraz obsługę klientów. Planujemy również dokonywać akwizycji dobrze prosperujących innych biznesów internetowych, tworząc grupę e-commerce – mówi prezes Przemysław Szydłowski.
– Hoopla.pl to spółka o ogromnym potencjale, którego potwierdzeniem jest sześciokrotny wzrost naszych obrotów z 4 mln w 2005 roku do blisko 27 mln złotych osiągniętych w 2006 roku, a coraz lepszy dostęp do Internetu oraz ogólne pozytywne tendencje rynkowe w postaci błyskawicznego wzrostu wartości polskiego rynku e-commerce szacowanego przez Internet Advertising Bureau Polska na 5 mld złotych w 2006 roku (1,9 mld złotych wzrostu w stosunku do 2005 roku) pozwala bardzo pozytywnie podchodzić do naszego debiutu giełdowego – dodaje Szydłowski.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.