Stereo.pl rozpoczął w lipcu współpracę z Jazz Radio. Sklep i rozgłośnia będą wspólnie promować muzykę jazzową.
W lipcu na antenie Jazz Radio ruszają konkursy, w których można wygrać bony uprawniające do zakupu dowolnych produktów oferowanych przez Stereo.pl. Dodatkowo w ramach współpracy Jazz Radio dostarcza fachowych recenzji do działu „Jazz” w Stereo.pl i obejmuje nad nim patronat. Rozgłośnia oprócz emisji wskazań sponsorskich promuje sklep na swoich stronach internetowych.
„Miłośnicy muzyki jazzowej to bardzo wymagająca grupa, która świadomie wybiera wykonawców, konkretne albumy, utwory oraz ich interpretacje. Jestem przekonany, że fachowe recenzje dziennikarzy Jazz Radio w Stereo.pl nie tylko pomogą wszystkim poszukującym dobrego jazzu, ale również poszerzą muzyczny horyzont osobom dotychczas tylko nieznacznie zainteresowanym tymi obszarami muzyki.” – mówi Jakub Wojteczek, marketing manager Stereo.pl
W ramach współpracy Stereo.pl udostępni na swoich stronach archiwalne audycje Jazz Radio. Materiał będzie tak dobierany, aby zarówno słuchacze tylko czasami słuchający jazzu, jak i jego wierni fani mogli znaleźć coś dla siebie.
„Bardzo nas cieszy nawiązana przed kilkoma tygodniami współpraca. Wśród klientów Stereo.pl nie brakuje pasjonatów jazzu. Jestem pewien, że nasze połączone siły sprawią, że do tego gatunku muzyki sięgnie jeszcze więcej osób niż do tej pory.” – powiedział Krzysztof Łuszczewski, dyrektor programowy Jazz Radio.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.