Sklep internetowy Gps24.pl, działający na rynku nawigacji satelitarnej, otworzył nowy dział informacyjny „Gps24.TV”.
„Postanowiliśmy wykorzystać coraz powszechniejszy szerokopasmowy dostęp
do Internetu oraz serwisy przechowujące pliki video. Statyczna
prezentacja oferty to w dzisiejszych czasach za mało. Nowe technologie, w
których nasza firma czuje się jak ryba w wodzie, pozwalają na pełniejsze
spełnianie potrzeb naszych klientów” – mówi Maciej Białek, dyrektor
zarządzający Gps24.pl.
Pierwsze filmy, zamieszczone w serwisie, odpowiadają na najczęściej
zadawane przez klientów pytania z ang. FAQ. Wkrótce dołączą do nich
prezentacje sprzętu i rozmaitych zastosowań technologii mobilnych, a także wywiady i reportaże dotyczące najważniejszych wydarzeń na tym dynamicznie rozwijającym się rynku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.