Aż 6-krotny wzrost ilości bezpłatnych rozmów głosowych (PC2PC) zanotował w ostatnich dniach komunikator Gadu-Gadu, używany przez co drugiego internautę popularny program do pogawędek w sieci.
Tak dynamiczny wzrost dotyczy bezpłatnych połączeń głosowych nawiązywanych pomiędzy dwoma numerami GG – numer GG traktowany jest jak równorzędny numer telefonu. Aby porozmawiać za darmo na głos, wystarczy posiadać numer GG, najnowszą wersję komunikatora, dostęp do Internetu, słuchawki i mikrofon.
Rozmowy głosowe dostępne są prosto z komunikatora i są coraz częściej stosowanym sposobem komunikowania w Internecie, obok tak popularnych rozmów tekstowych.
Użytkownicy mogą ponadto korzystać z bezpłatnej poczty głosowej – odsłuchiwać w ten sposób pozostawione dla nich wiadomości, jak i przesyłać wiadomości głosowe do innych.
Jednym z czynników wpływających na wzrost zainteresowania GG to awaria Skype, która trwała kilka dni.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.