Pasaż Handlowy Wirtualnej Polski (pasaz.wp.pl) przygotował wyjątkową ofertę dla wszystkich zainteresowanych aktywizacją działalności sprzedażowej w Internecie. Akcja „Sklep za złotówkę” skierowana jest do podmiotów, które nie współpracowały do tej pory
z Pasażem Handlowym WP, a zależy im na zwiększeniu obrotów i pozyskaniu nowych klientów zainteresowanych zakupami w Sieci.
Główne zalety promocji to prezentacja w Pasażu WP – za 1 złotych netto miesięcznie – katalogu produktów sklepu oraz brak prowizji od przeprowadzanych transakcji.
„Nasza akcja to ukłon w stronę podmiotów, dla których dotychczasowe koszty afiliacji były zbyt wysokie. Teraz nasz Pasaż otwarty jest praktycznie dla każdego, kto ze swoją ofertą zamierza dotrzeć do milionów użytkowników WP oraz planuje niedrogie ale skuteczne działania promocyjne. Klient niczym nie ryzykuje, bo koszty podłączenia sklepu sprowadzają się do przysłowiowej złotówki. Istotnym elementem promocji jest całkowity brak prowizji od sprzedaży, co czyni ofertę WP najatrakcyjniejszą na rynku.” – podkreśla Sebastian Leśniak, Key Account Manager w dziale e-Commerce Wirtualnej Polski –. „Mamy nadzieję, że nasza akcja znajdzie uznanie wśród właścicieli e-sklepów.”
Dodatkowym bonusem jest pakiet reklamowy w wyszukiwarce Wirtualnej Polski. Każdy nowy klient, po założeniu profilu biznesowego na stronie http://biznes.szukaj.wp.pl/boksy.html, otrzyma punkty promocyjne o wartości 100 złotych brutto na realizację zaplanowanej przez siebie kampanii. Z oferty może skorzystać do końca września 2008 roku.
Dział E-commerce Wirtualnej Polski zadbał też o klientów obecnych w Pasażu Handlowym. Z myślą o nich przygotowano szereg atrakcyjnych rabatów na usługi promocyjne – upusty sięgają tu nawet 4 tysięcy złotych. Dodatkowo każdy z dotychczasowych partnerów WP otrzyma „punktowy” pakiet reklamowy, odpowiadający promocji skierowanej do nowych klientów.
Akcja pod hasłem „Sklep za złotówkę” trwa do końca listopada.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.