Sieć reklamy internetowej IDMnet nawiązuje współpracę z serwisem wiara.pl. To czołowy wortal opiniotwórczy o tematyce religijnej w Polsce. Stanie się on uzupełnieniem oferowanego przez IDMnet pakietu premiumOpinie.
Wortal wiara.pl istnieje od 2001 roku. W ciągu ostatnich lat osiągnął pozycję głównego serwisu społeczno-religijnego w Polsce. Witryna jest adresowana zarówno do ludzi wierzących, poszukujących, jak i niewierzących. Celem twórców jest szybkie dostarczanie rzetelnych informacji na tematy związane ze społeczeństwem, religią oraz życiem Kościoła. Służy temu dział wiadomości oraz obszerna baza wiedzy.
Wiara.pl chce nie tylko pełnić rolę typowo informacyjną, ale także wykorzystywać internet do ewangelizacji osób świeckich. Istotnym elementem serwisu jest jego interaktywność – użytkownicy mogą zadawać redaktorom pytania na temat religii. Działa czat, a także największe tego rodzaju w polskiej sieci forum dyskusyjne.
„Zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z wiara.pl ponieważ jest to najważniejsze internetowe medium opiniotwórcze o charakterze religijnym. Obecność tego wortalu w naszej ofercie stanowić będzie istotne uzupełnienie pakietu premiumOpinie, w skład którego wchodzą już polityka.pl, wprost.pl czy press.pl” – mówi Karol Kowalski, Affiliate & Marketing Director sieci IDMnet.
Serwis odwiedza średnio ponad 200 tysięcy użytkowników (UU), którzy generują około 5 milionów odsłon. Ludzie ci zbudowali wokół wortalu dynamicznie rozwijającą się społeczność złożoną z osób świeckich, księży, katechetów, nauczycieli, dziennikarzy, a także wyznawców religii innych niż katolicka. Kilka razy w roku organizowane są zloty i spotkania.
Właścicielem witryny wiara.pl jest Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej „Gość Niedzielny”, które zarządza także stronami malygosc.pl i goscniedzielny.pl – również objętymi współpracą z IDMnet.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.