AllPay oraz Wirtualna Polska podejmują strategiczną współpracę w obszarze płatności internetowych.
AllPay i Wirtualna Polska podpisały umowę o współpracy w obszarze płatności internetowych. Od 29 sierpnia 2007 AllPay zapewni użytkownikom portalu Wirtualna Polska sprawną i bezpieczną obsługę realizowanych transakcji.
Wyróżnikiem oferty AllPay jest odpowiedzialność za transakcje oszukańcze, dzięki unikatowym, autorskim rozwiązaniom. AllPay obsługiwać będzie wszystkie płatności i doładowania startującej właśnie sieci komórkowej WPmobi oraz inne usługi Wirtualnej Polski (http://ssl.wp.pl). Użytkownikom portalu oraz klientom WPmobi udostępnione będzie 26 kanałów płatności m.in. przelewy ze wszystkich banków, e-przelewy, płatności kartami kredytowymi jak również popularny wśród polskich użytkowników „AllPay Moje Rachunki”, gdzie za zakupy internetowe zapłacić można w ponad 6 tysiącach punktów handlowych w całym kraju. Allpay jako jedyny w Polsce obsługuje kupony Ukash pozwalające klientom, którzy nie posiadają karty kredytowej lub rachunku w banku internetowym, płacić za zakupy internetowe kuponami, nabytymi wcześniej za gotówkę.
„Zdecydowaliśmy się na współpracę z AllPay, ponieważ osoby, do których docieramy z naszą ofertą, często – a przy tym odważnie – korzystają z nowatorskich sposobów płatności.” – mówi Paweł Góra, Kierownik Projektów Internetowych w Wirtualnej Polsce. „Wierzymy, że internetowy kanał płatności za doładowania WPmobi to optymalne rozwiązanie, które będzie niezwykle popularne wśród naszych użytkowników. Dodatkowo, osobom, które nie mają kart kredytowych ani kont bankowych, umożliwiamy płatności w kilku tysiącach punktów sprzedaży w całej Polsce.” – dodaje Paweł Góra.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.