Agencja interaktywna HYPERmedia wykonała i oddała do użytku serwis internetowy nowego, stołecznego miesięcznika kulturalnego „WiK Warszawa i Kultura” www.wik.com.pl Dzięki niemu internauci mają łatwiejszy dostęp do szczegółowych informacji o wydarzeniach i placówkach kulturalnych stolicy.
Zaledwie kilka miesięcy temu w warszawskich kioskach pojawił się nowy miesięcznik kulturalny „WiK Warszawa i Kultura”. Szybko pozyskał szerokie grono czytelników dzięki swojej głównej zalecie, przejrzystemu układowi szczegółowych informacji, dotyczących stołecznych wydarzeń kulturalnych.
Dzięki nowo udostępnionemu serwisowi internetowemu, informacje dotyczące wydarzeń teatralnych, muzealnych oraz kinowych dostępne są teraz również dla internautów. W serwisie www.wik.com.pl można dowiedzieć się o zbliżających się premierach oraz o aktualnych programach placówek kulturalnych. WiK jest również źródłem wiadomości na temat koncertów muzycznych.
Specjalne rubryki serwisu internetowego poświęcone są również wydarzeniom ściśle muzealnym i nowościom dotyczącym galerii.
Redaktorzy WiKu zamieszczają swoje recenzje na temat nowych filmów, przedstawień oraz wystaw.
Serwis zawiera ponadto dane teleadresowe kin, teatrów, muzeów i galerii w stolicy.
Jak zapewnia Bartłomiej Muracki odpowiedzialny za serwis ze strony HYPERmedia, w najbliższym czasie agencja uruchomi moduł pozwalający użytkownikom na wymianę swoich spostrzeżeń na temat wydarzeń kulturalnych. Przewidziano również stworzenie specjalnej strony, na której zamieszczane będą opinie internautów.
Kolejnym etapem będzie integracja z platforma SMSową , która wzbogaci funkcjonalność i zwiększy grupę korzystających z dostarczanych treści.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.