stat24, dostrzegając istotę podnoszenia usability stron internetowych, udostępnia swoim Klientom nową usługę – clickMapę. Narzędzie pozwala poznać najbardziej atrakcyjne obszary witryny.
clickMapa wskazuje miejsca na witrynie, w które internauci najczęściej klikają. Znając najbardziej atrakcyjne części serwisu oraz te najrzadziej odwiedzane można skutecznie podnieść usability strony. Ocena słabych i mocnych obszarów strony www pomoże zoptymalizować zastosowanie rozwiązań przekładających się na zwiększenie użyteczności serwisu.
clickMapa to narzędzie ułatwiające podejmowanie decyzji dotyczących wprowadzania zmian na witrynie. Pomaga ocenić, które strefy strony www są najczęściej odwiedzane oraz w które elementy użytkownicy najchętniej klikają. clikMapa pomaga lepiej rozmieścić najważniejsze informacje oraz reklamy, jak również zastosować rozwiązania wpływające na podniesienie efektywności witryny.
Nowa usługa stat24 to narzędzie dla każdego e-marketera dostarczające cennych informacji dla dalszego rozwoju biznesu online. Mapa kliknięć pozwala zobaczyć stronę tak, jak widzą ją odwiedzający internauci. Poznanie ich zachowania na witrynie ułatwi wprowadzenie zmian przekładających się na zmaksymalizowanie usability oraz stworzenie serwisu jak najbardziej przyjaznego użytkownikom.
Dzięki clickMapie istnieje możliwość weryfikacji zastosowanych rozwiązań wizualnych i nawigacyjnych. „Nowe narzędzie to uzupełnienie informacji dostarczanych przez statystyki. Wszechstronna wiedza o jakości strony www pozwoli stworzyć ją bardziej efektywną i przyjazną internautom” podkreśla Żaneta Tarnowska-Jasińska, Dyrektor Zarządzający stat24.
Nowe narzędzie jest w pełni zintegrowane ze statystykami stat24. Istnieje możliwość aktywowania wersji bezpłatnej lub płatnej, z której jednak, do 31 października 2007, można korzystać bez opłat. Do niedawna Klienci mieli możliwość testowania clickMapy w wersji beta – obecnie narzędzie dostępne jest w pełnej wersji.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.