Rozpoczęła się interaktywna zabawa „Wygraj ligę Mistrzów” przygotowana przez One-2-One Media Solutions. Za pomocą SMS-ów oraz Internetu czytelnicy Gazety Wyborczej mogą zostać wirtualnymi trenerami i managerami klubowych mistrzów Europy.
„Wygraj Ligę Mistrzów” to gra oparta na konkursie „Wygraj Ligę” – największym piłkarskim konkursie w Polsce. Jak sama nazwa wskazuje, „Wygraj Ligę Mistrzów” dotyczy rozgrywek „Champions League”, natomiast „Wygraj Ligę” to Orange Ekstraklasa.
Gra polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej, złożonej z piłkarzy biorących udział w Lidze Mistrzów. Osiągnięcia uczestnika konkursu zależą od wyników, jakie uzyskają wybrani przez niego zawodnicy w prawdziwych meczach ligowych.
Zagrać można w dwojaki sposób. albo przez Internet, albo przez SMS. Ta druga droga skierowana jest głównie do graczy, którzy nie mają dostępu do sieci.
Jeżeli gracz założy klub poprzez Internet, będzie mógł później, zarządzać nim także przez komórkę. I odwrotnie, zakładając klub przez telefon, ma wciąż możliwość zarządzania nim przez Internet.
Zwycięstwo w interaktywnej Lidzie Mistrzów daje wymierne korzyści finansowe, na poszczególnych etapach rozgrywek, m.in. w klasyfikacji Jesień i Wiosna, za zwycięstwo w fazie grupowej, w klasyfikacji kolejek. Na zakończenie konkursu najlepszy manager ma szansę zgarnąć 30 000 zł.
Rozwiązania interaktywne przygotowane przez One-2-One Media znakomicie sprawdzają się w sportowych grach portalu Sport.pl. Nasi internauci – fani piłki nożnej mogą przez cały czas być w grze. To dla nas ważny element, budujący lojalność z naszym portalem – powiedział Marek Wiatrak, szef redakcji Sport.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.