Wygraj Mundial ze SPORT.PL i One-2-One
Tak jak cztery lata temu na mundial w Niemczech, tak i na rozpoczynające się 11 czerwca mistrzostwa świata w RPA portal SPORT.PL we współpracy z One-2-One przygotował wielki konkurs „Wygraj Mundial”.
Tak jak cztery lata temu na mundial w Niemczech, tak i na rozpoczynające się 11 czerwca mistrzostwa świata w RPA portal SPORT.PL we współpracy z One-2-One przygotował wielki konkurs „Wygraj Mundial”.
Samsung Electronics Polska i Agora stworzyły polskojęzyczny widget do odtwarzania treści online bezpośrednio na ekranie telewizora. Dzięki nowej aplikacji zawartość wybranych serwisów należących do Agory będzie dostępna bezpośrednio na ekranachmultimedialnych telewizorów marki Samsung.
Gazeta.pl nawiązała współpracę z firmami reklamy zewnętrznej AMS i Ströer Polska. Dzięki niej informacje z serwisów Agory będzie można zobaczyć w warszawskim metrze. W ramach współpracy na ekranach na stacjach i w wagonach metra już w czerwcu pojawią się informacje sportowe z serwisu Sport.pl, treści rozrywkowe z serwisu Plotek.pl oraz informacje kulturalno-imprezowe z serwisu Co
Serwis Sport.pl rozpoczyna kampanię z okazji Mistrzostw EURO 2008. Działania promocyjne obejmują nośniki reklamy zewnętrznej, internet i prasę. Głównym celem nowej kampanii Sport.pl jest zwrócenie uwagi odbiorców na specjalną ofertę serwisu, przygotowaną na Mistrzostwa EURO 2008. W Sport.pl podczas mistrzostw dostępne będą relacje on-line ze wszystkich meczów, korespondencje i komentarze na żywo z aren Euro.
Sport.pl uruchomił serwis Euro 2008 poświęcony przygotowaniom do Mistrzostw Europy. Partnerami serwisu są firmy Continental i Castrol. Do końca kwietnia serwis wraz z partnerami organizuje konkursy, w których można wygrać m.in. podwójne zaproszenie na finał Euro. Użytkownicy Euro 2008 mają obecnie dostęp do aktualnych wiadomości dotyczących przygotowań do Mistrzostw Europy, najnowszych informacji dotyczących polskiej reprezentacji,
Sport.pl i serwis siatkarski Reprezentacja.net podjęły długoterminową współpracę. Połączone siły obydwu portali mają budować rzetelne i najlepsze serwisy o polskiej siatkówce. Nawiązana przez serwisy w kwietniu br. współpraca ma charakter długoterminowy. Krok ten ma zapewnić obu markom stworzenie najlepszych platform tematycznych dotyczących polskiej siatkówki w internecie, a serwisowi Reprezentacja.net m.in. wsparcie promocyjne. – Współpraca z
Agora S.A. dołączyła do grona partnerów Cafe News S.A. Użytkownicy czytników RSS, Cafe News Web (wersja on-line) oraz Cafe News Desktop (wersja pulpitowa) już teraz mogą zasubskrybować niemal wszystkie serwisy tematyczne należące do Agory, takie jak Gospodarka.Gazeta.pl, GazetaPraca.pl, Deser.Gazeta.pl czy Plotek.pl. Wkrótce dodane zostaną kolejne kanały. Ponadto firma Cafe News przygotuje dla Gazeta.pl specjalną wersję