Artegence przygotował serwis społecznościowy dla pasjonatów gier. Celem projektu jest stworzenie w perspektywie dwóch lat jak największej bazy gier, postaci i multimediów.
Pracując nad Gaminatorem, jego pomysłodawcy wyszli z założenia, że każdy z jego potencjalnych użytkowników ma grę którą kocha nad życie, o której wie wszystko i o której może wiele powiedzieć innym.
– Jeśli będzie nas 100 tys. i każdy opisze ulubioną grę lub postać to istnieje szansa, że w jednym miejscu, w krótkim czasie, opiszemy ogromną ilość gier i postaci – mówi Bartłomiej Wyszyński Wiceprezes Artegence i pomysłodawca projektu.
Portal adresowany jest do wszystkich miłośników gier, wszystkich, którzy chcą się dzielić swoją wiedzą w temacie gier, jak i tych, którzy po prostu są tą wiedzą zainteresowani i chcą poznać opinie innych. – Chcemy pozyskać dla Portalu nie tylko młodych pasjonatów gier, ale też odzyskać osoby, dla których gry były pasją wiele lat temu, czyli „Pokolenie ZX Spectrum” – dodaje Bartłomiej Wyszyński, który swoje pierwsze kroki w świecie gier stawiał właśnie na ZX Spectrum 48kb. – Niebywałe, że kiedyś 48 kb wystarczało na całą, fajną grę, a dziś byle top layer (internetowa forma reklamowa) jest większy – dodaje.
Jednym z wyróżników Gaminator.pl są jego funkcjonalności mobilne. Już w pierwszej wersji serwisu użytkownik może ze zgromadzonych w Gaminatorze artworków, okładek i screenów stworzyć tapetę na swój telefon komórkowy i za darmo ją pobrać.
W niedalekiej przyszłości Gaminator.pl ma być rozbudowywany o video, trailery, recki, gameplay’e dostępne z poziomu telefonu komórkowego.
Serwis zbudowany jest w oparciu o budowany od 2005 framework artcore, którego właścicielem i twórcą jest firma Artegence. Gaminator.pl stworzony został na zamówienie Mobile Entertainment Europe.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.