DreamLab Onet.pl, centrum badań i rozwoju nowych technologii w Grupie ITI, przygotowała kampanię rekrutacyjną. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi szukających pracy w branży IT, na atmosferę panującą w firmie DreamLab.
– Chcemy pozyskać nie tylko młodych absolwentów informatyki, którzy po prostu szukają pracy, ale też osoby, dla których działalność w tej branży to niekończąca się przygoda z nowymi technologiami i pasja, którą wciąż się rozwija – mówi Tomasz Plata, dyrektor ds. mediów w DreamLabie. – Szukamy najlepszych, chcemy więc im zaproponować coś więcej niż oferują znane na rynku IT firmy konkurencyjne. Wierzę, że pozytywnie zaskoczymy wszystkich kandydatów, których zainteresuje nasza oferta. – dodaje.
Pomysł oparty jest na przyciągającej uwagę kreacji bannerów i boksów reklamowych, z których użytkownik odsyłany jest do krótkiego quizu. Rozwiązanie go ma być jednocześnie niepospolitą formą poinformowania o dobrej atmosferze i warunkach pracy w DreamLabie.
Kampania realizowana jest na stronie głównej Onet.pl oraz w wybranych serwisach portalu. Planowane są także działania skierowane bezpośrednio do studentów krakowskich i warszawskich uczelni technicznych.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.