Ubezpieczenia online przeżywają prawdziwą rewolucję. Wsparciem dla agentów może być Ipolisa.pl.
1 października serwis ipolisa.pl rozpoczął sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych OC/AC/NW za pomocą nowego narzędzia – kalkulatora OC/AC/NW.
Serwis stanowi internetowe wsparcie dla sprzedaży agentów. Klienci formułują zapytania o produkt ubezpieczeniowy poprzez wypełnienie właściwych formularzy, a Ipolisa.pl wysyła zapytania do współpracujących w terenie agentów.
Wyjątkiem są tutaj zapytania o ubezpieczenia komunikacyjne. Serwis posiada kalkulator 8 największych towarzystw. Wynikiem kalkulacji jest cena oraz szczegółowe porównanie OWU. Klient wybiera zakup, a serwis przekazuje kontakt do lokalnego agenta, który podpisuje umowę i rozlicza składkę.
Ipolisa.pl, jest porównywarką ubezpieczeń wspierającą sprzedaż tradycyjnego kanału dystrybucji jakim są agencje. Stanowi ona naturalną dla sprzedaży direct rozwijanej przez coraz więcej towarzystw ubezpieczeniowych. System sprzedaży Ipolisa.pl wpisuje się w wyniki ostatnich badań przeprowadzonych przez firmę doradczą KPMG z których wynika, że przeszło połowa internautów ma zamiar kupić ubezpieczenie przez internet, ale 42% z nich nie ma zaufania do transakcji drogą elektroniczną. W procedurze Ipolisa.pl to agent przeprowadza transakcję w tradycyjny sposób. Platforma jest otwarta dla wszystkich agentów.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.