Dziś odbyła się oficjalna inauguracja nowej odsłony serwisu Agito.pl. Od 30 października znakiem rozpoznawczym firmy będzie też nowe logo.
Podczas tworzenia nowej odsłony serwisu szczególną wagę zwrócono na takie aspekty jak: czytelność, użyteczność oraz łatwość obsługi. W ciągu najbliższych kilku miesięcy strona Agito.pl będzie uzupełniania o nowe funkcjonalności i narzędzia ułatwiające wybór odpowiednich produktów. Pierwsze z nich, takie jak porównywarka produktów, dostępne są już teraz, kolejne pojawią się w ciągu najbliższych miesięcy. Na stronie można już także znaleźć pierwszy z serii poradników w których eksperci Agito.pl będą doradzać w kwestii doboru sprzętu.
Wprowadzone zmiany są początkiem działań mających na celu zwiększenie rozpoznawalności marki Agito.pl, jako nowoczesnego hipermarketu z elektroniką użytkową, sprzedającego produkty renomowanych producentów w korzystnych cenach. Tą strategię oddaje również nowe hasło „Najtaniej za wszelką cenę”, które będzie towarzyszyło działaniom promocyjnym firmy w najbliższym czasie.
Nowa wizualizacja i funkcjonalności strony zostały opracowane przez zespół Agito.pl, oraz Agencję Interaktywną Huevo.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.