Ruszyło nowe Agito

Opublikowano: 30 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Dziś odbyła się oficjalna inauguracja nowej odsłony serwisu Agito.pl. Od 30 października znakiem rozpoznawczym firmy będzie też nowe logo. Podczas tworzenia nowej odsłony serwisu szczególną wagę zwrócono na takie aspekty jak: czytelność, użyteczność oraz łatwość obsługi. W ciągu najbliższych kilku miesięcy strona Agito.pl będzie uzupełniania o nowe funkcjonalności i narzędzia ułatwiające wybór odpowiednich produktów. Pierwsze z nich, takie jak porównywarka …

Hanna LaskowskaRuszyło nowe Agito

Lajkonik i Żabka od huevo

Opublikowano: 12 grudnia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Agencja interaktywna huevo, zakończyła wdrożenie dwóch nowych serwisów internetowych dla Lajkonik Snacks GmbH oraz Żabka Polska S.A. Lajkonik.pl jest witryną uznanego producenta paluszków, precelków i krakersów. Nowa witryna, nawiązując do tradycji i legendy o Lajkoniku, prezentuje firmę oraz pełną gamę cenionych przez konsumentów w Polsce przekąsek. Internauci mają również możliwość uczestnictwa w nieustającym konkursie, przesyłając swoje przepisy z wykorzystaniem produktów …

Hanna LaskowskaLajkonik i Żabka od huevo

Nowa witryna Declaré

Opublikowano: 13 września 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Ruszyła witryna szwajcarskiej marki kosmetyków selektywnych Declaré, zrealizowana przez agencję interaktywną huevo. Do momentu uruchomienia serwisu, te ekskluzywne produkty do skóry wrażliwej, dostępne były wyłącznie w wybranych aptekach. Aktualnie, trzonem www.declare.pl, jest sklep internetowy umożliwiający bezpośredni zakup produktów i różnorodne formy płatności. Zainteresowane Klientki, znajdą tu również aktualizowane dermokonsultacje. „Każdą z naszych realizacji charakteryzuje indywidualne podejście do potrzeb Klienta. Nie …

Sylwester KozakNowa witryna Declaré

Google blokuje pośladki!

Opublikowano: 16 lutego 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Pod adresem www.hemoroidy.info.pl ruszyła witryna dotycząca choroby hemoroidalnej. Zawiera szereg porad i informacji odnośnie problemu, który według szacunków dotyka aż co trzeciej dorosłej osoby. Serwis zrealizowała agencja interaktywna huevo na zlecenie polsko-niemieckiej spółki Kadefarm, dystrybutora Posterisan – jednego z preparatów, wspomagających osoby cierpiące na dolegliwości spowodowane przez te częste schorzenie. Dla potrzeb realizacji, wykorzystano motyw zdjęciowy będący częścią globalnego wizerunku …

Hanna LaskowskaGoogle blokuje pośladki!

huevo twórcą nowego 'Oliwkowa' Beaty Pawlikowskiej

Opublikowano: 17 stycznia 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja interaktywna huevo zrealizowała nową witrynę Beaty Pawlikowskiej – znanej polskiej podróżniczki i pierwszego polskiego autora, którego książkę wydało National Geographic. Kompleksowa realizacja serwisu Oliwkowo.pl, obejmowała planowanie nowej, przyjaznej użytkownikom architektury informacji oraz kreację klimatu nieustannej podróży i wielkiej przygody, które towarzyszą twórczości Beaty Pawlikowskiej. Witryna spotkała się ze szczególnie ciepłym przyjęciem ze strony społeczności ‚Oliwkowa’, jak nazywają serwis jego …

Sylwester Kozakhuevo twórcą nowego 'Oliwkowa' Beaty Pawlikowskiej

Aterotromboza online

Opublikowano: 29 września 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Ruszył tematyczny portal aterotromboza.org.pl zrealizowany przez agencję interaktywną huevo. Jest to jedyne w Polsce i na bieżąco aktualizowane kompendium wiedzy o aterotrombozie (następstwo wieloletniego odkładania się cholesterolu w ścianach naczyń krwionośnych). Rozbudowany serwis jest istotnym elementem ogólnopolskiego programu wymiany wiedzy i doświadczeń dotyczących aterotrombozy, zainicjowanego w tym roku przez Instytut Aterotrombozy. Aterotromboza.org.pl to dostępna dla zarejestrowanych użytkowników unikatowa baza wiedzy, …

Sylwester KozakAterotromboza online

huevo dla Intermarche

Opublikowano: 13 września 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja interaktywna huevo zrealizowała witrynę dla sieci supermarketów – Intermarche. Pod adresem intermarche.pl uruchomiony został serwis skierowany do klientów, dziennikarzy oraz potencjalnych partnerów sieci. Witryna zawiera informacje odnośnie aktualnych promocji, konkursów, a także nowości ze sklepowych półek oraz opis szerokiej oferty supermarketów. Dzięki zastosowaniu interaktywnej mapy wszyscy zainteresowani mogą łatwo odnaleźć najbliższy sklep, sprawdzić godziny otwarcia i zapoznać się z …

Sylwester Kozakhuevo dla Intermarche