huevo

Ruszyło nowe Agito

Dziś odbyła się oficjalna inauguracja nowej odsłony serwisu Agito.pl. Od 30 października znakiem rozpoznawczym firmy będzie też nowe logo. Podczas tworzenia nowej odsłony serwisu szczególną wagę zwrócono na takie aspekty jak: czytelność, użyteczność oraz łatwość obsługi. W ciągu najbliższych kilku miesięcy strona Agito.pl będzie uzupełniania o nowe funkcjonalności i narzędzia ułatwiające wybór odpowiednich produktów. Pierwsze […]

Ruszyło nowe Agito więcej »

Lajkonik i Żabka od huevo

Agencja interaktywna huevo, zakończyła wdrożenie dwóch nowych serwisów internetowych dla Lajkonik Snacks GmbH oraz Żabka Polska S.A. Lajkonik.pl jest witryną uznanego producenta paluszków, precelków i krakersów. Nowa witryna, nawiązując do tradycji i legendy o Lajkoniku, prezentuje firmę oraz pełną gamę cenionych przez konsumentów w Polsce przekąsek. Internauci mają również możliwość uczestnictwa w nieustającym konkursie, przesyłając

Lajkonik i Żabka od huevo więcej »

Nowa witryna Declaré

Ruszyła witryna szwajcarskiej marki kosmetyków selektywnych Declaré, zrealizowana przez agencję interaktywną huevo. Do momentu uruchomienia serwisu, te ekskluzywne produkty do skóry wrażliwej, dostępne były wyłącznie w wybranych aptekach. Aktualnie, trzonem www.declare.pl, jest sklep internetowy umożliwiający bezpośredni zakup produktów i różnorodne formy płatności. Zainteresowane Klientki, znajdą tu również aktualizowane dermokonsultacje. „Każdą z naszych realizacji charakteryzuje indywidualne

Nowa witryna Declaré więcej »

Google blokuje pośladki!

Pod adresem www.hemoroidy.info.pl ruszyła witryna dotycząca choroby hemoroidalnej. Zawiera szereg porad i informacji odnośnie problemu, który według szacunków dotyka aż co trzeciej dorosłej osoby. Serwis zrealizowała agencja interaktywna huevo na zlecenie polsko-niemieckiej spółki Kadefarm, dystrybutora Posterisan – jednego z preparatów, wspomagających osoby cierpiące na dolegliwości spowodowane przez te częste schorzenie. Dla potrzeb realizacji, wykorzystano motyw

Google blokuje pośladki! więcej »

huevo twórcą nowego 'Oliwkowa' Beaty Pawlikowskiej

Agencja interaktywna huevo zrealizowała nową witrynę Beaty Pawlikowskiej – znanej polskiej podróżniczki i pierwszego polskiego autora, którego książkę wydało National Geographic. Kompleksowa realizacja serwisu Oliwkowo.pl, obejmowała planowanie nowej, przyjaznej użytkownikom architektury informacji oraz kreację klimatu nieustannej podróży i wielkiej przygody, które towarzyszą twórczości Beaty Pawlikowskiej. Witryna spotkała się ze szczególnie ciepłym przyjęciem ze strony społeczności

huevo twórcą nowego 'Oliwkowa' Beaty Pawlikowskiej więcej »

Aterotromboza online

Ruszył tematyczny portal aterotromboza.org.pl zrealizowany przez agencję interaktywną huevo. Jest to jedyne w Polsce i na bieżąco aktualizowane kompendium wiedzy o aterotrombozie (następstwo wieloletniego odkładania się cholesterolu w ścianach naczyń krwionośnych). Rozbudowany serwis jest istotnym elementem ogólnopolskiego programu wymiany wiedzy i doświadczeń dotyczących aterotrombozy, zainicjowanego w tym roku przez Instytut Aterotrombozy. Aterotromboza.org.pl to dostępna dla

Aterotromboza online więcej »

huevo dla Intermarche

Agencja interaktywna huevo zrealizowała witrynę dla sieci supermarketów – Intermarche. Pod adresem intermarche.pl uruchomiony został serwis skierowany do klientów, dziennikarzy oraz potencjalnych partnerów sieci. Witryna zawiera informacje odnośnie aktualnych promocji, konkursów, a także nowości ze sklepowych półek oraz opis szerokiej oferty supermarketów. Dzięki zastosowaniu interaktywnej mapy wszyscy zainteresowani mogą łatwo odnaleźć najbliższy sklep, sprawdzić godziny

huevo dla Intermarche więcej »

Scroll to Top