Bank DOM – hipoteczny oddział GETIN Banku – rozmawia z klientami za pośrednictwem komunikatora internetowego. Od niedawna osoby zainteresowane kredytem hipotecznym mogą połączyć się bezpłatnie z Konsultantami infolinii za pomocą Skype.
Nawiązanie rozmowy jest możliwe z komputera wyposażonego w mikrofon, głośniki lub słuchawki i z zainstalowanym darmowym programem Skype. W lewym dolnym rogu strony internetowej www.dombank.pl umieszczony został przycisk łączący z Konsultantem.
– Internetowe komunikatory głosowe cieszą się wśród internautów coraz większą popularnością. Wprowadzamy takie rozwiązanie jako jeden z pierwszych banków w Polsce, zaś jako pierwsi tym kanałem obsługujemy produkty hipoteczne. Jest to wyjście naprzeciw oczekiwaniom internautów i ukłon w ich stronę – tłumaczy decyzję Paweł Usielski, kierownik Działu Sprzedaży Telefonicznej banku DOM. – Zauważamy, że z każdym dniem ta metoda komunikacji z alternatywy przeradza się w realną konkurencję dla tradycyjnej telefonii. Od jakiegoś czasu komputer staje się bowiem najtańszym urządzeniem do prowadzenia rozmów, zaś jakość takich połączeń sukcesywnie się polepsza – dodaje.
Zaletą proponowanego przez DOM rozwiązania jest przede wszystkim brak opłat za połączenie. Bez względu na czas trwania rozmowy czy odległość między rozmówcami, połączenie jest bezpłatne.
Z kolei zastosowanie przycisku na stronie internetowej zapewnia wygodę i szybkość korzystania z nowego narzędzia komunikacji – wystarczy jeden ruch myszką, by w głośnikach czy słuchawkach usłyszeć Konsultanta Kredytowego.
W pierwszym tygodniu funkcjonowania Skype, Konsultanci banku DOM przeprowadzili za jego pośrednictwem kilkadziesiąt rozmów. – Jak na nowinkę, z którą raczej nie zwykliśmy kojarzyć banków, to całkiem nieźle – ocenia Usielski. Dodaje też, że z każdym dniem ilość połączeń przez Skype rośnie, co dowodzi, że ta forma komunikacji ma przyszłość. Mniej więcej połowę dzwoniących przez Skype stanowią osoby pracujące za granicą, dla których bank przygotował specjalną ofertę kredytową. – Niejednokrotnie jakość tych połączeń jest znacznie lepsza, niż tych prowadzonych z kraju – przekonuje Usielski.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.