Już tylko tygodnie zostały do Internet CEE – międzynarodowej konferencji na temat internetu w Europie Środkowo-Wschodniej. Intensywne dwa dni programu wydarzenia wypełnią prelekcje i wypowiedzi 23 mówców z 12 krajów europejskich, cztery bloki tematyczne oraz dwa panele dyskusyjne. Internet CEE w dniach 20-21 listopada skupi w Warszawie branżę internetową z Europy Środkowo-Wschodniej.
W jednym miejscu spotkają się najwięksi gracze rynku internetowego w Europie Środkowo-Wschodniej. Swoimi doświadczeniami na temat ekspansji podzielą się Ariel Eckstein, Vice-President Business Expansion AOL Europe (Wielka Brytania) oraz Clara Llamas, Business Planner Trader Media East (Francja). Pozostali prelegenci opowiedzą o specyfice poszczególnych rynków CEE w oparciu o dane porównawcze oraz case studies. Reprezentować będą takie kraje i regiony, jak Polska, Czechy, Litwa, Łotwa, Estonia, Bałkany, Słowenia, Węgry, Rumunia, Ukraina, Rosja.
Swój udział w Internet CEE zgłosiły firmy prowadzące sprzedaż i marketing przez internet, agencje interaktywne i domy mediowe oraz inwestorzy zainteresowani regionem CEE. Wśród uczestników będą zarówno międzynarodowi gracze, lokalni liderzy z poszczególnych krajów Europy Środkowo-Wschodniej, jak i agencje ich obsługujące.
Program wydarzenia podzielony został na cztery bloki tematyczne: „Jak robić biznes w CEE”, „Co wiemy o internecie w CEE”, „E-commerce w CEE” oraz „E-marketing w CEE”. Wieczorem pierwszego dnia planowana jest także impreza towarzysząca będąca okazją do nieformalnej dyskusji. Pomysłodawcą i organizatorem konferencji Internet CEE jest firma Gemius SA.
Rejestracja on-line: www.internernetcee.com
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.