Od 12 listopada 2007 nazwa.pl wprowadza nowe ceny domen internetowych. W promocyjnej ofercie wszystkie ceny zostały zrównane i obniżone do 90 groszy.
Obecna redukcja cen domen to już kolejna obniżka wprowadzona w tym roku przez serwis nazwa.pl. W nowej ofercie każda firma może zarejestrować trzy różnego typu domeny po preferencyjnej cenie. Oznacza to, że każdy przedsiębiorca może zarejestrować komplet najważniejszych domen dla swojej firmy za 2 zł 70 g.
„Posiadanie wielu różnych domen lub nazwy z wieloma rozszerzeniami jest w Polsce jeszcze zjawiskiem dość rzadko spotykanym. Bacznie obserwując rynek amerykański i zachodnioeuropejski, zauważyliśmy, że większość firm działających na rozwiniętych rynkach posiada wiele domen – średnio kilka lub kilkanaście. Wynika to z chęci ochrony marki firm i ich produktów – firmy rejestrują swoje nazwy w wielu rozszerzeniach, podobnie postępują z nazwą produktów. Dlatego też chcąc zachęcić polskich przedsiębiorców do podobnych działań postanowiliśmy po raz kolejny obniżyć ceny. Mamy nadzieję, że działanie takie spowoduje, iż firmy zaczną bardziej świadomie chronić swoją markę w Internecie, poprzez rejestrację własnych nazw we wszystkich najważniejszych domenach: polskich, globalnych i europejskich” – komentuje Tomasz Żyła, Dyrektor ds. Zarządzania w firmie NetArt.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.