Jeden z liderów w branży płatności internetowych, należąca do eBaya firma PayPal, rozpocznie wydawanie wirtualnych kart kredytowych. W ten sposób możliwe stanie się płacenie za usługi w serwisach, które nie mają podpisanej umowy z amerykańskim koncernem – podał Reuters.
Nowe narzędzie – PayPal Secure Card – zostanie zaprezentowane we wtorek i będzie miało postać plug-inu instalowanego w przeglądarce WWW. Usługa sama rozpozna, kiedy użytkownik znajdzie się w kasie internetowego sklepu, który nie akceptuje standardowej formy płatności i zaoferuje dodatkowy sposób uregulowania należności. Jeśli internauta zdefiniuje wcześniej swoje dane, zostaną one automatycznie wprowadzone do formularza.
Na żądanie zostanie wygenerowany unikalny numer karty kredytowej MasterCard (w tej sprawie zostało już podpisane porozumienie). Chris George, dyrektor produktów finansowych w PayPal, powiedział Reutersowi: Z punktu widzenia sprzedającego wygląda to jak zwykła transakcja kartą. Dla klienta jest to z kolei typowy zakup przez PayPal.
Produkt przetestowały 3 miliony klientów w ciągu ostatniego roku. Działa w przeglądarkach Internet Explorer i Firefox. Użytkownicy Safari mają ograniczony dostęp. Prywatne dane zapisywane są na specjalnych serwerach PayPal, a nie na lokalnym dysku komputera.
Źródło: Reuters
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.