Singapurski gigant Shopee wszedł na polski rynek jesienią ubiegłego roku. W ciągu dwóch kwartałów zdobył sporą popularność wśród lokalnych konsumentów – między innymi dzięki szeroko komentowanym kampaniom reklamowym. Teraz współpracę z firmą zaczyna IdoSell, platforma dla profesjonalnych sklepów internetowych.
Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołącza Shopee. To miejsce, z którego korzysta wielu potencjalnych klientów – nie tylko Polski. Staramy się wspierać nasze sklepy w nieustannym rozwoju sprzedaży, a współpraca z Shopee może znacząco pomóc im w zwiększeniu konwersji – powiedziała Sara Dzierżawska, brand manager z IdoSell.
Integracja pozwoli sprzedawcom w kilku krokach wystawić swoją ofertę w serwisie i zarządzać zamówieniami w Shopee. Jest ona oparta o sprawdzony moduł marketplace.
IdoSell wzmacnia swoją pozycję
IdoSell to polska platforma sklepowa rozwijana przez IAI S.A. Tylko w 2021 roku GMV (łączna wartość sprzedanych towarów) w e-sklepach firmy wyniosło ponad 14 mld zł. Organizacja współpracuje z takimi partnerami jak InPost, Klarna, Facebook, Google, Wish, Amazon. W sierpniu ubiegłego roku do grupy dołączyła węgierska platforma sklepowa Shoprenter (spółka IAI S.A. posiada pakiet większościowy).
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.