IdoSell jeszcze bardziej skraca ścieżkę zakupową i dodaje biometrię

Polska platforma sklepowa IdoSell dodała funkcjonalność, która pozwoli sprzedawcom na maksymalne skrócenie ścieżki zakupowej w e-sklepach. Do Express Checkout dołącza unikalną funkcję – logowanie za pomocą biometrii.

IdoSell jeszcze bardziej skraca ścieżkę zakupową i dodaje biometrię 1

IdoSell wprowadza kolejną funkcjonalność, która ma usprawnić robienie zakupów w sieci. Do Express Checkout dodaje dwie nowości – logowanie za pomocą biometrii w smartfonach – poprzez skanowanie twarzy lub przyłożenie palca do telefonu oraz możliwość szybkiego zakupu całego koszyka dzięki pojawieniu się w nim opcji Express Checkout na wszystkie produkty.

– Konwersja to najważniejsze zagadnienie zarówno dla naszych klientów, jak i dla nas. Dlatego też staramy się ją jak najbardziej usprawniać w sklepach internetowych, które wybrały IdoSell. Bardzo się cieszymy, że możemy udostępniać merchantom tak zaawansowane technologicznie funkcjonalności. Biometria to nie tylko ukłon w stronę sprzedawców, ale też konsumentów, którzy coraz częściej wybierają zakupy mobilne – mówi Michał Tykarski, wiceprezes IAI S.A. firmy, które odpowiada za platformę sklepową IdoSell.

Express Checkout to mechanizm znany dotychczas z serwisów typu marketplace. Działa na zasadzie synergii sklepów, które korzystają z platformy IdoSell. Oznacza to, że dane logowania są zapamiętywane automatycznie w każdym z nich. Dzięki temu konsumenci, za pomocą jednego kliknięcia lub biometrii mogą dokonywać szybkich zakupów w sklepach internetowych IdoSell. Funkcjonalność zapewnia kupującym możliwość szybkiego i bezpiecznego dostępu do konta w e-sklepie z weryfikacją przez kod sms lub e-mail. Express Checkout z funkcją logowania za pomocą biometrii jest dostępny dla wszystkich merchantów, którzy korzystają z usług platformy sklepowej IdoSell.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top