Polska platforma sklepowa IdoSell dodała funkcjonalność, która pozwoli sprzedawcom na maksymalne skrócenie ścieżki zakupowej w e-sklepach. Do Express Checkout dołącza unikalną funkcję – logowanie za pomocą biometrii.
IdoSell wprowadza kolejną funkcjonalność, która ma usprawnić robienie zakupów w sieci. Do Express Checkout dodaje dwie nowości – logowanie za pomocą biometrii w smartfonach – poprzez skanowanie twarzy lub przyłożenie palca do telefonu oraz możliwość szybkiego zakupu całego koszyka dzięki pojawieniu się w nim opcji Express Checkout na wszystkie produkty.
– Konwersja to najważniejsze zagadnienie zarówno dla naszych klientów, jak i dla nas. Dlatego też staramy się ją jak najbardziej usprawniać w sklepach internetowych, które wybrały IdoSell. Bardzo się cieszymy, że możemy udostępniać merchantom tak zaawansowane technologicznie funkcjonalności. Biometria to nie tylko ukłon w stronę sprzedawców, ale też konsumentów, którzy coraz częściej wybierają zakupy mobilne – mówi Michał Tykarski, wiceprezes IAI S.A. firmy, które odpowiada za platformę sklepową IdoSell.
Express Checkout to mechanizm znany dotychczas z serwisów typu marketplace. Działa na zasadzie synergii sklepów, które korzystają z platformy IdoSell. Oznacza to, że dane logowania są zapamiętywane automatycznie w każdym z nich. Dzięki temu konsumenci, za pomocą jednego kliknięcia lub biometrii mogą dokonywać szybkich zakupów w sklepach internetowych IdoSell. Funkcjonalność zapewnia kupującym możliwość szybkiego i bezpiecznego dostępu do konta w e-sklepie z weryfikacją przez kod sms lub e-mail. Express Checkout z funkcją logowania za pomocą biometrii jest dostępny dla wszystkich merchantów, którzy korzystają z usług platformy sklepowej IdoSell.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.