Od 1 grudnia br. operator telefonii internetowej IPFON obniża stawki za połączenia z telefonami komórkowymi.
Obniżka cen rozmów z komórkami dotyczy połączeń z prezentacją numeru do trzech sieci komórkowych: Era, Plus oraz Orange. Dzięki temu, od 1 grudnia użytkownicy IPFON, dzwoniąc na komórkę z prezentacją numeru zapłacą o 9 proc. mniej, czyli 62 grosze brutto za minutę rozmowy (stara cena – 68 groszy brutto).
To już druga w tym roku obniżka cen połączeń na telefony komórkowe w IPFON. Od sierpnia użytkownicy operatora dzwonią taniej na komórki bez prezentacji numeru płacąc 49 groszy brutto za minutę rozmowy.
Aby dzwonić z sieci IPFON, trzeba posiadać stały dostęp do sieci Internet i zarejestrować się na stronie internetowej operatora (www.ipfon.pl). Każdy nowy użytkownik otrzymuje za darmo numer telefonu oraz 10 minut na połączenia stacjonarne. Jeśli ktoś nie chce dzwonić za pomocą programu komputerowego, może zaopatrzyć się w specjalną bramkę VoIP, do której można podłączyć dowolny aparat telefoniczny. Użytkownik IPFON nie płaci abonamentu, a jedynie niewielkie opłaty za połączenia przy sekundowym naliczaniu: 9 groszy brutto za minutę połączenia na numery stacjonarne w Polsce i od 11 groszy za granicę.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.