Serwis Muzzo.pl, platforma multimedialna dedykowana artystom i fanom, miesiąc po uruchomieniu odnotował ponad 1000 zarejestrowanych wykonawców i zespołów oraz drugie tyle fanów. Swoje profile założyli w nim także znani i cenieni artyści polskiej sceny muzycznej.
Głównym założeniem serwisu było stworzenie szansy na debiut w sieci i wspieranie początkujących twórców muzyki. Tymczasem cieszy się on coraz większą popularnością i uznaniem wśród profesjonalnych i znanych wykonawców. Swój profil założyli w nim już m.in.: Natalia Kukulska, Kasia Kowalska, Gosia Andrzejewicz, Zakopower, 52 Dębiec, Goya, Bisquit, Queens, Sara May, Marysia Sadowska, Dorota Miśkiewicz. Prócz nich swoją twórczość w serwisie prezentuje całe mnóstwo wschodzących gwiazd polskiej muzyki.
Interia.pl wspiera karierę najlepszych artystów, którzy pojawili się w Muzzo.pl, obejmując ich płyty patronatem portalu. Tak stało się m.in. w przypadku: Zakopower, 52 Dębiec, Margo, Queens czy Patrycji Kempy. Ponadto, informacje na temat poszczególnych wykonawców pojawiają się w serwisie muzyka.interia.pl, co stanowi dla nich dodatkową formę promocji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.