Polski SentiOne nową funkcję – SentiOne Insights. Pozwala ona błyskawicznie wygenerować szybkie podsumowanie kluczowych informacji na temat wskazanej marki za dany okres, co przyspieszy pracę marketerów i ułatwi zapanowanie np. nad kryzysem wizerunkowym. W ramach testowania nowej funkcji SentiOne sprawdził, które marki z branży modowej cieszyły się najwyższym Brand Health Index w ostatnim miesiącu.
SentiOne, polska firma wspierająca marki w monitoringu Internetu i automatyzacji obsługi klienta z pomocą zaawansowanej sztucznej inteligencji, uruchomiła nową funkcję dla użytkowników aplikacji SentiOne Listen – Insights. Osoby, które nie mają czasu lub potrzeby przeglądać szerokich, rozbudowanych analiz, mogą teraz szybko wygenerować zestawienie najważniejszych informacji z monitoringu Internetu, które pozwolą błyskawicznie zorientować się w nastrojach panujących wokół danej marki oraz porównać aktualne wskaźniki do wcześniejszych.
W komunikacji i działaniach marketingowych kluczowy jest czas, a od firm oczekuje się coraz szybszych reakcji. Dlatego proponujemy rozwiązanie, które pozwala ten czas oszczędzić, podsuwając od razu zestawienie najbardziej istotnych wskaźników. To narzędzie doskonale sprawdzi się np. w sytuacji kryzysu wizerunkowego. Dzięki analizie peaków dowiemy się, co spowodowało kryzys i jaka była jego skala, sprawdzimy, czy rozmowy były skupione w jednym miejscu, czy może rozproszone po różnych platformach. Oczywiście bardziej rozbudowane analizy nadal pozostają dostępne – mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne.
W zestawieniu znajdują się informacje o Brand Health Index monitorowanej marki, czyli wzajemnym stosunku liczby pozytywnych i negatywnych wzmianek na jej temat, oraz analiza trendów, czyli zestawienie hasztagów najbardziej popularnych, zyskujących popularność lub ją tracących. W Insights dostępna jest również analiza peaków dyskusji. Algorytmy SentiOne automatycznie wykrywają dni z największą liczbą wzmianek we wskazanym okresie i przygotowują szybkie podsumowanie, zawierające informację o ich liczbie, źródle lub źródłach oraz linki do najpopularniejszych postów lub artykułów.
Reserved z najwyższym Brand Health Index wśród marek modowych
W ramach testowania nowej funkcji SentiOne sprawdził, jak wyglądają wskaźniki obecnych w Polsce firm z branży modowej w ciągu ostatniego miesiąca. Hasztagi używane w rozmowach na temat branży modowej, których popularność obecnie wzrasta, nie budzą zaskoczenia – to „jesien”, „jesień” i „autumn”. Wygasa natomiast popularność hasztagów „modameska” i „outfit”. Peaki dyskusji w tym obszarze związane są zwykle ze startami wyprzedaży, jak miało to miejsce w przypadku marki Reserved 29 września – mówi Wojciech Łuszczyński, Head of Marketing w SentiOne.
W zestawieniu marek o najwyższym wskaźniku Brand Health Index znalazło się sporo platform typu multibrand, oferujących produkty różnych firm, chociaż nie zabrakło też sklepów własnych, a pierwsze miejsce zajęła marka Reserved. Za nią uplasowały się Answear, Born2be, DeeZee, Domodi, Deichmann i CCC. Pierwszą dziesiątkę zamykają platformy oferujące ubrania i dodatki marek premium – Modivo, Moliera2.com oraz Gomez. Pod względem liczby wzmianek najwyższą pozycję wśród wymienionych zajmuje Domodi (44,6 tys.), drugą DeeZee (37,3 tys.), a trzecią Reserved (18 tys.).
Nowa analiza pomoże zapanować nad kryzysem wizerunkowym
Nowa funkcja pomaga zrozumieć, które działania marki powodują największe zaangażowanie i najgorętsze dyskusje jej odbiorców, zorientować się, które tematy są dla nich ważne w danym momencie i jak zmiany wprowadzane w komunikacji marki są postrzegane przez społeczność. Funkcja Insights jest już dostępna dla wszystkich klientów we wszystkich 23 językach obsługiwanych przez SeniOne i pozwala przeanalizować okres od 7 do 30 dni. W następnych miesiącach jej możliwości będą poszerzane o analizę kolejnych wskaźników i innych interwałów czasowych.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.