SentiOne

Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesu

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i pracuje nad […]

Polski SentiOne szykuje europejską odpowiedź na ChatGPT dla biznesu więcej »

Nowa funkcja SentiOne przyspieszy monitorowanie nastrojów wokół marki

Polski SentiOne nową funkcję – SentiOne Insights. Pozwala ona błyskawicznie wygenerować szybkie podsumowanie kluczowych informacji na temat wskazanej marki za dany okres, co przyspieszy pracę marketerów i ułatwi zapanowanie np. nad kryzysem wizerunkowym. W ramach testowania nowej funkcji SentiOne sprawdził, które marki z branży modowej cieszyły się najwyższym Brand Health Index w ostatnim miesiącu. SentiOne,

Nowa funkcja SentiOne przyspieszy monitorowanie nastrojów wokół marki więcej »

Scroll to Top