84% respondentów, którzy korzystają z technologii VoIP uważa, że inwestycja ta jest z punktu efektów finansowych opłacalna – wynika z badania „Rynek VoIP w Polsce”. Zdaniem 42% respondentów skala oszczędności wydatków na połączenia telefoniczne po wdrożeniu VoIP waha się pomiędzy 20-30%.
„Wśród menedżerów mających doświadczenie w pracy z VoIP przeważają bardzo pozytywne doświadczenia związane zarówno z oceną efektów finansowych inwestycji, jak i jakością rozwiązań” – piszą analitycy w raporcie. Z badania wynika, że wśród menedżerów firm, które nie wdrożyły tej klasy rozwiązania aż 53% ma pozytywny stosunek do technologii VoIP.
Badanie polskiego rynku usług VoIP zostało przeprowadzone przez I-Metrię w sierpniu br., a uzyskane wyniki opracowano w formie raportu „Rynek VoIP w Polsce”. Badaniem objęto rynek klientów korporacyjnych. Celem badania było określenie potencjału rozwoju polskiego rynku usług VoIP oraz zbadanie oczekiwań względem rozwiązań tego typu wśród menedżerów IT dużych firm.
Część raportu jest do ściągnięcia w dziale Download.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.