Stereo.pl zmienia swoją witrynę internetową. Firma pragnie wyznaczać nowe kierunki rozwoju swojej branży, co zaowocowało decyzją o gruntownej przebudowie wizerunku działającego już od blisko ośmiu lat serwisu.
Znaczącej zmianie uległ przede wszystkim wygląd sklepu. Strona główna, strony wszystkich działów sklepu oraz prezentacje produktów zostały w całości przebudowane. Nowa witryna, zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi trendami, ma wyglądać atrakcyjnie, nie tracąc przy tym na swojej funkcjonalności. Zwrócono uwagę na zagadnienia dotyczące użyteczności sklepu. Zespół już teraz deklaruje, że po wprowadzeniu kilku poprawek poddadzą witrynę audytowi użyteczności. Wszelkie działania podejmowane w tym zakresie przez Stereo.pl mają na celu stworzenie bardziej przyjaznego interfejsu dla Klientów.
To tylko początek zmian, które będą wprowadzane przez Stereo.pl w kolejnych miesiącach.
Zmiany techniczne w handlu internetowym, jak w żadnej innej działalności mają ogromny wpływ na osiągniecie sukcesu i prowadzenie działalności. Szef działu IT w Stereo.pl, Zbyszek Cybulski, czuwa nad stroną techniczną witryny oraz bieżącymi zmianami. Jego zdaniem „Najbardziej istotne zmiany to:
• odświeżony engine dający możliwości elastycznego skalowania serwisu wraz
ze wzrostem obciążenia, bez znaczących zmian sprzętowych wzrost wydajności wynosi około 300 %
• do obsługi strony przeznaczone zostały nowe, wieloprocesorowe serwery oparte o najnowsze, czterordzeniowe procesory Intela, co podniosło wydajność
o kolejne 1000 %
• zabezpieczenie witryny przed najczęściej wykorzystywanymi scenariuszami ataków hakerskich
• poprawiona skuteczność oraz szybkość działania wyszukiwarki
• osadzenie sklepu na własnym framework’u, co w przyszłym roku będzie owocować kolejnymi modyfikacjami oraz uzupełnieniem o nowe, szybko rozwijane moduły
• przyśpieszony, względem poprzedniej wersji, proces realizacji zamówień oraz możliwość modyfikacji zamówienia w dowolnym momencie jego realizacji
• dzięki opcji zapamiętywania historii transakcji, użytkownicy mają możliwość łatwego wyboru adresów dostaw lub danych do faktury.”
Obecna strona to pierwszy etap przebudowy i stworzenia nowoczesnego wizerunku Stereo.pl. Już teraz prowadzone są prace, których efekty będzie można zobaczyć jeszcze przed letnimi wakacjami.
Na święta Bożego Narodzenia Stereo.pl przygotowało dla swoich Klientów także specjalną akcję pod tytułem Prezent Perfect. Pomaga ona niezdecydowanym użytkownikom w wyborze odpowiedniego prezentu.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.