Comarch rozwija platformę zakupową wszystko.pl. Nowy serwis planowo ma ruszyć pod koniec czerwca, ale na portalu sprzedaż już prowadzą pierwsze sklepy internetowe.
Aktualnie na wszystko.pl trwają testy konsumenckie. Bierze w nich udział mała grupa konsumentów (ok. 7 tys. pracowników Grupy Kapitałowej Comarch) oraz – od marca – również sprzedający, którzy zarejestrowali i zweryfikowali konto na portalu. Tym samym sprzedawcy mogą sprzedawać swoje produkty jeszcze przed oficjalną premierą serwisu. Ta planowana jest na czerwiec tego roku.
Na platformie zarejestrowało się ponad 10 tysięcy sprzedawców. Są wśród nich takie marki, jak Pancernik (akcesoria dla smartfonów, tabletów), Sferis (sprzęt komputerowy), Bielenda (kosmetyki).
Naszym celem jest dywersyfikacja kanałów sprzedaży, liczymy, że nasze wsparcie jako doświadczonego sprzedawcy w marketplace’ach pomoże dostarczyć atrakcyjną ofertę klientowi końcowemu – powiedział Tomasz Żak, dyrektor sprzedaży w firmie Prolech, która także podjęła sprzedaż na nowej platformie. Etap testowy wszystko.pl jest idealnym momentem na wypracowanie rozwiązań, które połączą interes klienta końcowego, sprzedawcy, wszystko.pl i stworzą miejsce, do którego klient będzie powracał. Liczymy, że brak prowizji na wszystko.pl pozwoli nam być bardziej konkurencyjnymi, co przy szybkiej dostawie i lokalnym wsparciu posprzedażowym, powinno pomóc pozyskać część klientów, zapewnić bardziej komfortowe zakupy– dodaje.
Codziennie rozmawiamy ze sklepami, w tym z tymi najpopularniejszymi w danej branży, i opowiadamy im o korzyściach, które zyskają u nas już na starcie. Wśród benefitów jest nie tylko brak prowizji od sprzedaży, ale też darmowe prowadzenie konta, pomoc opiekuna kategorii czy ciekawe rozwiązania marketingowe – przekonuje Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.
Więcej informacji o platformie i korzyściach dla sprzedawców można znaleźć pod linkiem.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.