Firma badawcza ARC Rynek i Opinia na zlecenie miesięcznika „Profit” przeprowadziła badania sprawdzające jakość obsługi klienta. Najlepiej wypadł bezpłatny i niezależny doradca
i pośrednik finansowy Expander.
Expander najlepiej traktuje klientów w rozmowach telefonicznych i podczas kontaktów bezpośrednich – wynika z badania przeprowadzonego przez ARC Rynek i Opinia. Podczas badania ankieterzy firmy badawczej odwiedzili oddziały banków i Expandera podając się za klientów. Dzwonili także na infolinie. Próbowali uzyskać podstawowe informacje o kredytach mieszkaniowych i umówić się na spotkanie w oddziale.
Badanym instytucjom ankieterzy przyznawali oceny w skali od 1 do 5. W „konkurencji” telefonicznej Expander otrzymał średnią ocen 4,83 wyprzedzając m.in. BPH PBK (4,7), BZ WBK (4,15) i Pekao (4,1). Specjalnością Expandera okazały się jednak kontakty bezpośrednie. Nasi doradcy otrzymali od klientów-ankieterów średnią ocenę 4,93. Pracowników drugiego w zestawieniu BZ WBK oceniono na 4,22. BPH PBK otrzymał ocenę 4,2, a ING BSK – 4,14.
Ankieterzy ARC Rynek i Opinia bardzo pozytywnie ocenili elastyczność oferty Expandera przejawiającą się w dostępie do informacji o kredytach wielu banków. Na piątkę oceniona została uprzejmość zarówno doradców, jak i pracowników infolinii. Ponadto, doradcy Expandera jako jedyni, obok pracowników BPH PBK, byli w stanie pomóc klientom w wyborze waluty kredytu.
Raport prezentowany jest w najnowszym wrześniowym numerze miesięcznika „Profit”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.