2BE.PL postanowiło iść pod prąd trendom panującym wśród rejestratorów domen internetowych. Nowa oferta „Domeny za grosze nie zawsze są tanie” będzie obowiązywać od początku 2008 roku, jednakże 2BE.PL już teraz umożliwia swoim klientom rezerwację domen według przyszłorocznego cennika. Zarezerwowane w ten sposób adresy będą rejestrowane od 2 stycznia.
Firma postanowiła nie ścigać się w dumpingowych cenach z konkurencją twierdząc, że oferowanie klientom domen za złotówkę, lub nawet za kilka groszy, powoduje sytuację, w której rejestrator musi dopłacać do każdego adresu kilkanaście złotych. A efektem tego jest wprowadzenie zapisów regulaminowych wymuszających płacenie abonamentu danej firmie przez 2 lub 3 lata. W kolejnych okresach opłata ta wynosi zwykle około 100 zł, gdyż rejestratorzy rekompensują sobie w ten sposób straty, poniesione podczas sprzedaży domeny za symboliczną złotówkę.
„Chcieliśmy zaprezentować naszym klientom jasne i czytelne zasady, bez kruczków i niedomówień, jakich często pełno w najprzeróżniejszych regulaminach” – mówi Katarzyna Gruszecka, specjalista ds. rozwoju produktu w 2BE.PL – „Wierzymy, że nasza oferta, na którą składają się m.in. bardzo niskie ceny odnowień domen po pierwszym roku, będzie wystarczająca by zachęcić klientów do zostania w 2BE.PL. Jednakże nie chcemy wiązać im rąk żadnymi regulaminowymi „haczykami” i pozostawiamy całkowitą wolność wyboru.”
Oferta 2BE.PL to propozycja skierowana do klientów zainteresowanych dłuższą ekspansją w Internecie, dla których ważne są wynikające z tego długofalowe oszczędności.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.