Ruszył program pilotażowy nowej stacji telewizji interaktywnej PinoTV. Nowa stacja to kanał muzyczno-rozrywkowy skierowany do widzów w wieku 14 – 28 lat. PinoTV jest uruchamiany przez IGroup SA w ramach jednego z pięciu strategicznych obszarów działalności tej spółki media on line.
PinoTV wystartował w Internecie we czwartek, 20 grudnia o godzinie 15.00. Stację będzie można oglądać pod adresem www.pinotv.pl. Kolejnym krokiem jest planowana emisja sygnału poprzez łącza satelitarne i telewizje kablowe, które prześlą sygnał PinoTV na początku marca 2008 roku. Nad całością działań związanych z realizacją projektu telewizyjnego czuwa ponad 20 osobowy zespół ludzi zatrudniony w stacji.
Emisja programów na żywo w PinoTV pozwoli na bieżące przedstawianie i komentowanie pulsu dnia, dostarczając najświeższych informacji ze świata muzyki, kultury czy sztuki. Do otwartego studia zapraszani będą przedstawiciele nie tylko showbiznesu, ale także polityki.
Nowatorskim działaniem na antenie PinoTV będzie emitowany przez całą dobę sygnał z kamery internetowej pokazującej pracę redakcji oraz życie prywatne VIP’ów. Widzowie PinoTV przez swoje telefony komórkowe będą współtworzyć zawartość programową stacji, przesyłając zdjęcia czy filmy, które emitowane będą w aktywnym przez 24 godziny na dobę oknie.
Dzięki synergii ze społecznościowym portalem internetowym www.pino.pl stacja telewizyjna PinoTV, poza rolą rozrywkową, będzie spełniać też rolę integracyjną dla użytkowników portalu.
„Nowy projekt PinoTV jest kolejnym krokiem w budowaniu jednej z przyszłościowych dla rozwoju Internet Group platform media on line. Śmiałe i konsekwentne inwestowanie w narzędzia społecznościowe to istotne uzupełnienie synergii działań w Internet Group“ – powiedział Ryszard Wojciechowski, Prezes Internet Group.
W ramówce PinoTV znajdą się autorskie programy: „Głos Pokolenia” , „Talent” czy „Po-patrz”. W „Głosie Pokolenia” pokazujemy młodzieżowe pasje, „Po-patrz” – to subiektywny przegląd nowości z Internetu, a „Talent” – to show pokazujący najróżniejsze ludzkie umiejętności.
„Dziś startuje pilotażowy program PinoTV, który jest urzeczywistnieniem marzeń i wizji o prawdziwie interaktywnej i społecznościowej telewizji. Ufam, że w krótkim czasie nasze nowatorskie podejście do tworzenia programu zyska wielu widzów i użytkowników“ – powiedział Jacek Kaczyński, dyrektor programowy Pino TV.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.