Black Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. w stosunku do pozostałych dni listopada. Wskazują na to dane IdoSell.
Tegoroczny Black Week był niezwykle udany dla polskiego e-commerce. Od samego Black Friday, aż po Cyber Monday, sklepy internetowe oparte o platformę sklepową IdoSell odnotowały niezwykle duże wzrosty sprzedaży. W tym czasie średnie dzienne GMV (Gross Merchan Value, wartość sprzedanych produktów) było aż o 50 proc. wyższe, niż w innych dniach listopada tego roku.
– Najwięcej zamówień w okresie od piątku do poniedziałku, bo aż 70 proc., konsumenci dokonali bezpośrednio w samych sklepach internetowych. Merchanci, którzy korzystają ze sprzedaży wielokanałowej, mieli nawet 50 proc. wzrost zamówień przez popularne platformy typu marketplace. To wskazuje, że kupujący coraz częściej korzystają z oferty konkretnych brandów, czyli e-sklepów, które znają i którym ufają – mówi Sonia Mrzygłocka-Pyć, rzeczniczka prasowa IdoSell.
Badanie IdoSell ukazuje również, że tegoroczne Black Week – pomimo licznych niepewności – było dla merchantów najlepszym okresem sprzedażowym w listopadzie.
– W tym roku obawy związane z Black Week związane były głównie z dostosowaniem e-sklepów do dyrektywy Omnibus oraz wysoką inflacją. Po zakończeniu święta zakupowego możemy jednak stwierdzić, że był to czas równie udany dla e-handlu, jak Black Week jeszcze przed wprowadzeniem nowych przepisów – dodaje Sonia Mrzygłocka-Pyć.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.