IdoSell

IdoSell integruje się z kolejnymi porównywarkami

IdoSell ogłosiło integrację z najpopularniejszymi porównywarkami z sześciu państw Europy Środkowo-Wschodniej – czeską i słowacką Heureką, rumuńską Compari.ro, węgierskimi Argep.hu i Arukereso.hu, bułgarską Pazaruvaj.bg oraz grecką Skroutz.gr. Polski handel cross-border do tej pory oznaczał głównie wysyłkę towarów za zachodnią granicę, ale wiele firm zauważyło już zmiany zachodzące na rynkach naszych południowych sąsiadów. Prognozy są jednoznaczne: …

IdoSell integruje się z kolejnymi porównywarkami więcej »

IAI S.A. – wzrosty w pierwszym kwartale

Polska spółka IAI S.A., która jest właścicielem IdoSell, podsumowała pierwszy kwartał 2022 roku.Według danych IAI S.A. sprzedawcy, którzy korzystają z oferty IdoSell i Shoprenter, wygenerowali GMV o 347 mln zł wyższe niż rok temu w analogicznym czasie.  W swoim portfelu spółka ma również pakiet większościowy węgierskiej platformy sklepowej Shoprenter. Z danych wynika, że pomimo zawirowań …

IAI S.A. – wzrosty w pierwszym kwartale więcej »

IdoSell integruje się z Shopee

Platforma sklepowa Idosell integruje się z polską wersją Shopee. Singapurski gigant Shopee wszedł na polski rynek jesienią ubiegłego roku. W ciągu dwóch kwartałów zdobył sporą popularność wśród lokalnych konsumentów m.in. dzięki szeroko komentowanym kampaniom reklamowym. Cieszymy się, że do grona naszych partnerów dołącza Shopee. To miejsce, z którego korzysta wielu potencjalnych klientów – nie tylko …

IdoSell integruje się z Shopee więcej »

IdoSell dodaje integrację ze Stripe

Polska platforma sklepowa IdoSell integruje się ze Stripe – jednym z największych fintechów na świecie. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło skorzystać z usługi, która pomoże im wyjść z ofertą na zagraniczne rynki. Bardzo zależy nam na tym, żeby polscy sprzedawcy nie ograniczali się tylko do jednego rynku. E-commerce ma ogromny …

IdoSell dodaje integrację ze Stripe więcej »

IdoSell z GMV na poziomie ponad 14 mld zł. Polska platforma sklepowa podsumowuje rok 2021

Wzrost GMV do poziomu ponad 14 mld zł, zakup Shoprenter (największego węgierskiego SaaS-u) i połączenie polskiego e-commerce z europejskimi rynkami. Taki był 2021 rok dla IdoSell. Rok 2021 był dla e-commerce czasem rozkwitu. Jak pokazuje raport Gemius „E-commerce w Polsce”, w 2021 aż 77 proc. badanych przynajmniej raz zrobiło zakupy w sieci. Ubiegły roku umocnił …

IdoSell z GMV na poziomie ponad 14 mld zł. Polska platforma sklepowa podsumowuje rok 2021 więcej »

IdoSell integruje się z InPost Fulfillment

Platforma sklepowa IdoSell wprowadza usługę InPost Fulfillment. Dzięki temu ponad 6,5 tys. profesjonalnych sklepów internetowych będzie mogło w szybki i łatwy sposób zwiększyć oraz usprawnić swoją sprzedaż. Czym jest InPost Fulfillment? To usługa logistyczna dla branży e-commerce, która zapewnia sklepom magazynowanie, konfekcję i wysyłkę towarów. Tym samym pozwala wyeliminować opłaty za przestrzenie magazynowe, pomaga w …

IdoSell integruje się z InPost Fulfillment więcej »

InPost Smile: darmowe dostawy ze sklepów IdoSell

InPost wraz z IdoSell, dostawcą platformy do prowadzenia dużych sklepów internetowych, wprowadza od 1 kwietnia usługę InPost Smile. Dzięki niej konsumenci, którzy robią zakupy w wybranych sklepach internetowych, otrzymają darmową dostawę do Paczkomatu InPost już przy zamówieniach o wartości powyżej 40 zł.

Przewiń do góry