IdoSell

IdoSell: 19,1% sprzedaży w poniedziałki w e-commerce

Konsumenci coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów, dostosowując czas zakupów do swoich potrzeb. Wyniki raportu IdoSell „Co e-sklep powinien wiedzieć o tym, jak klienci kupują online” pokazują, że poniedziałki generują 19,1% wartości sprzedaży, wyróżniając się na tle innych dni tygodnia. W tym dniu, po analizie weekendowych promocji, klienci decydują się na finalizację zakupów, co jest […]

IdoSell: 19,1% sprzedaży w poniedziałki w e-commerce więcej »

Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSell

W 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W porównaniu do analogicznego okresu w 2023 roku, sprzedaż wzrosła o ponad 20%. Black Friday, będący kulminacyjnym punktem tygodnia, przyniósł rekordowy wzrost dziennego GMV (Wartość Brutto Towarów) o 34% w porównaniu z poprzednim rokiem. Konsumenci chętnie

Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSell więcej »

IdoSell nawiązuje współpracę z Adyen

IdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen będzie dostarczać zaawansowane rozwiązania płatnicze dla sklepów internetowych korzystających z usługi IdoPay. Celem partnerstwa jest wspieranie przedsiębiorstw w ekspansji na nowe rynki oraz optymalizacja procesów płatniczych. Nowe możliwości dla sklepów internetowych Współpraca z Adyen umożliwi

IdoSell nawiązuje współpracę z Adyen więcej »

SiemaShop sprzedaje z platformą IdoSell

32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) zakończył się kwotą deklarowaną ponad 175 milionów złotych! Jedną z form wsparcia celu tegorocznej zbiórki oraz całorocznego działania Fundacji WOŚP są zakupy w sklepie internetowym SiemaShop. Na krótko przed 32. Finałem WOŚP SiemaShop podjął decyzję o migracji na platformę IdoSell. Sklep internetowy SiemaShop, będący częścią Wielkiej Orkiestry Świątecznej

SiemaShop sprzedaje z platformą IdoSell więcej »

Jak zmienia się handel w sieci? Trendy w e-commerce 2024

Dominacja sztucznej inteligencji, dostosowanie doznań do potrzeb konsumentów, dopasowanie e-sklepów do zakupów w sieci czy też ekspansja zagraniczna. To kilka tendencji, które będą dominować w e-commerce w 2024 roku. Znaczenie handlu internetowego w ciągu ostatnich lat stale wzrasta. Pokazują to, chociażby statystyki zawarte w raporcie Gemius „E-commerce w Polsce 2023”. Według badania, aż 79 proc.

Jak zmienia się handel w sieci? Trendy w e-commerce 2024 więcej »

Black Week 2023: Eksport w polskim e-handlu osiągnął rekordowe wyniki

Tegoroczny Black Week potwierdza – polski e-handel jest coraz bardziej międzynarodowy. W tym przypadku nie chodzi jednak o to, że zagraniczne e-sklepy zagarniają krajowy rynek. Pojawił się nowy, silny trend. Polskie sklepy internetowe eksportują coraz więcej do innych krajów. Mowa tu aż o 22 proc. wzroście sprzedaży. Potwierdzają to dane IdoSell. Black Week w e-commerce

Black Week 2023: Eksport w polskim e-handlu osiągnął rekordowe wyniki więcej »

Przewijanie do góry