Grupa InPost zanotowała rekordowy wolumen w okresie przedświątecznym. W ostatni wtorek firma z powodzeniem obsłużyła ponad 11 milionów przesyłek.
– Co roku w okresie świątecznym notujemy szczyt paczkowy, ale w tym roku mamy prawdziwy rekord – ponad 11 mlionów paczek obsłużonych jednego dnia przez Grupę InPost! Warto w tym miejscu podkreślić, że liczbę 1 mln obsłużonych przesyłek w ciągu jednego dnia przekroczyliśmy zaledwie w 2019 roku, to najlepiej pokazuje jak szybko rozwijamy się jako Grupa” – powiedział Rafał Brzoska, prezes i założyciel InPost.
Sieć maszyn Paczkomat® InPost to obecnie największy w Europie zautomatyzowany system odbioru i doręczania paczek, obejmujący łącznie, blisko 33.000 nowoczesnych urządzeń i prawie 29.000 punktów PUDO w 9 krajach. Strategia ekspansji międzynarodowej i wciąż rosnace inwestycje w rozbudowę sieci InPost pozwoliły na obsłużenie rekordowej liczby paczek w ciągu jednego dnia.
Kluczem do osiągnięcia tego imponującego rezultatu jest też wykorzystanie innowacyjnych produktów AI, m.in. do zwiększeniu przepustowości i efektywności całego procesu logistycznego. Sztuczna inteligencja służy InPost do optymalizacji procesu dostarczania paczek oraz załadunku i trasy frachtów. Przy pomocy AI testowany jest też optymalny łańcuch dostaw, a przede wszystkim dobierane są lokalizacje maszyn Paczkomat®.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.