InPost powiększył sieć swoich urządzeń Paczkomat® w Europie o kolejne 2 000 lokalizacji. W Wielkiej Brytanii dostępnych jest już 6 000 maszyn, a we Francji 4 000. Łącznie Grupa InPost działa w 9 krajach Europy, dysponując ponad 60.000 punktów odbioru OOH – zarówno siecią punktów PUDO, jak i urządzeniami Paczkomat®.
InPost oferuje dostawy do urządzeń Paczkomat® na terenie całej Wielkiej Brytanii, a w Londynie, Birmingham i Manchesterze mieszkańcy mają średnio siedem minut spacerem do najbliższej maszyny. We Francji InPost działa pod marką Mondial Relay i oferuje już 12 000 punktów PUDO oraz 4 000 urządzeń Paczkomat®. InPost i Mondial Relay są także Oficjalnym Partnerem Tour de France. Natomiast w Hiszpanii klienci mogą korzystać z sieci 6000 punktów PUDO i maszyn Paczkomat®.
– Zapotrzebowanie na nowoczesne usługi logistyczne w Europie rośnie bardzo dynamicznie, dlatego na naszych kluczowych rynkach wolumenowo rośniemy znacznie szybciej niż one same. W każdym kraju rozwijamy sieć urządzeń Paczkomat®, zwiększamy wolumeny obsłużonych przesyłek, przychody i rentowność – także w Polsce w trzecim kwartale tego roku zanotowaliśmy kolejny rekord wolumenów. We Francji mieliśmy o 10% więcej przesyłek rok do roku, a w Wielkiej Brytanii dostarczyliśmy 13,4 mln paczek, osiągając przychody w wysokości 125,2 mln zł – czyli o 138,9% więcej r/r. Wielka Brytania wypracowała swój pierwszy w historii rentowny kwartał pod względem skorygowanego zysku EBITDA. Widzimy zwiększające się udziały w rynku międzynarodowym, a naszym celem jest dalsze umacnianie pozycji na kluczowych rynkach – powiedział Rafał Brzoska, założyciel i prezes Grupy InPost.
InPost dostarczył w 2022 roku 745 milionów paczek w całej Europie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.