28 stycznia 2008 PLAY wprowadza do swojej oferty kolejny multimedialny telefon 3G Samsung J750 dostępny już za 3 grosze. PLAY wprowadza również do swojej oferty model Sony Ericsson K850i.
W nowej propozycji sieci dostępny jest telefon Samsung J750, który , jak zawsze w PLAY, umożliwia m.in. szybki dostęp do Internetu, przesyłanie danych i robienie zdjęć oraz korzystanie z połączeń wideo.
Klienci, którzy zdecydują się na oferty: PLAY Abonament w taryfie 40,50,70,100,150 oraz PLAY dla Firm staną się właścicielem Samsunga J750 za jedynie 3 grosze. W ofercie PLAY Mix będzie można stać się właścicielem tego telefonu za 99 PLN decydując się na podpisane umowy na 36 miesięcy oraz 199 PLN przy umowie na 24 miesiące.
Wielofunkcyjny Sony Ericsson K850i z wbudowanym aparatem fotograficznym 5 Mpix, odtwarzaczem MP3 oraz radiem dostępny jest we wszystkich ofertach PLAY
Z propozycji mogą skorzystać klienci zawierający umowę z siecią PLAY w terminie od 28 stycznia do 29 lutego br. lub do wyczerpania zapasów zestawów objętych promocyjnymi warunkami.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.