Serwis społecznie rekomendujący dobre strony – Elefanta.pl – w trzecim miesiącu od startu odwiedziło ponad 100 tysięcy internautów.
„To naprawdę budująca informacja i zdecydowanie przekraczająca nasze początkowe założenia i plany – komentuje Piotr Krawiec, szef projektu Elefanta.pl. Rzadko bowiem zdarza się, aby start up, reprezentujący nowy typ serwisów na polskim rynku, przy bardzo mocno limitowanych budżetach reklamowych, osiągał ten poziom zainteresowania. To tylko utwierdza nas – założycieli – w przekonaniu, że realizujemy właściwą strategię” – dodaje Krawiec.
Elefanta.pl służy do gromadzenia, wymiany ulubionych stron internetowych oraz do odkrywania nowych, dobrych jakościowo – rekomendowanych przez społeczność serwisu w oparciu o indywidualne zainteresowania każdego internauty. A wszystko to w prosty i komfortowy sposób, dzięki bezpiecznemu toolbarowi Elefanty – paskowi z przyciskami serwisu – instalowanemu w przeglądarkach internetowych (aktualnie w 2 najpopularniejszych: Internet Explorer i FireFox). Dzięki toolbarowi korzystanie z Elefanty nie wymaga bycia na serwisie.
Rosnąca popularność Elefanty, zachęca zewnętrzne serwisy do promowania swoich treści i ich marki wśród społeczności witryny. Dotychczas pasek „Dodaj do Elefanty” został podłączony do kilkunastu serwisów, z których największe to: media2.pl, e-biznes.pl, a w ciągu najbliższych dni zostanie dodany do grupy Mediarun.pl.
www.elefanta.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.