Piotr Krawiec

Raport mGenerator.pl: W 2014 będzie rokiem m-commerce

Według raportu przygotowanego przez mGenerator.pl 2014 rok będzie zdecydowanie należał do segmentu zakupów mobilnych. Wśród innych zmian na rynku autorzy wskazują upowszechnienie płatności mobilnych, inteligentnych cen czy przenoszenie sklepów wirtualnych do tradycyjnych placówek. Według szacunków wartość tego sektora podwoi się i zbliży w tym roku do miliarda złotych.

mCommerce w Polsce to 500 mln zł

Wartość rynku mCommerce w Polsce może osiągnąć 500 mln zł w tym roku – takie są wnioski autorów raportu przygotowanego na zlecenie mGenerator.pl

Dlaczego ufamy serwisom i mediom społecznościowym?

Najnowsze badania wskazują, że ponad ¼ internautów najbardziej ufa znajomym blogerom. Z kolei najmniejszym zaufaniem cieszą się krótkie newsy umieszczane przez nieznajomych na mikroblogach takich jak Twitter czy Blip – wierzy im jedynie co dwudziesty internauta.

PR w internecie – skuteczne narzędzie budowy wizerunku?

Internet to więcej niż media – to świetny kanał bezpośredniej, dwustronnej komunikacji z odbiorcami. Prowadzi się w nim rozmowę, więc szybki i… szczery feedback jest w pełni dozwolony. W tym tkwi zarówno największa siła, jak również największe zagrożenie w przeprowadzaniu kampanii e-PR.

Personalizacja oferty kluczem do sukcesu e-sklepów

Polskie sklepy internetowe stawiają na sprawną realizację zamówienia, amerykańskie na personalizację oferty – wynika z najnowszych badań „Polski e-commerce 2009” na temat handlu elektronicznego firmy Praktycy.com.

Przewiń do góry