Firma Hitwise przeprowadziła badania, które wyjaśniają, dlaczego Google zarabia na reklamach więcej niż Yahoo! Wyniki cytuje serwis Valleywag.
Poniższy wykres prezentuje grupy użytkowników obu firm. Oś pionowa to Yahoo!, pozioma to Google. Im wyżej dana grupa jest na skali, tym większy odsetek klientów danej korporacji reprezentuje. Wielkość kropek jest z kolei powiązana z wartością handlu online generowaną przez poszczególne kategorie.
Z grafiki wynika, że Yahoo! jest przede wszystkim popularne wśród reprezentantów mniejszości etnicznych i rasowych oraz robotników fizycznych – grup, które znajdują się na niższych szczeblach drabiny społecznej w USA. Z kolei Google to mekka bogatych mieszkańców przedmieść i mniejszych miast.
Źródło: Valleywag
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.