Koniec URL – wyszukiwarki rządzą

Opublikowano: 11 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Facebook – najpopularniejszy serwis społecznościowy w Wielkiej Brytanii oraz druga, po Google, najczęściej odwiedzana strona internetowa jest jednocześnie najczęściej wyszukiwaną marką przez brytyjskich internautów. Czy to świadczy o odchodzącym w przeszłość URL?

admagazine.plKoniec URL – wyszukiwarki rządzą

eMarketer: bardziej obawiamy się o swoją sytuację ekonomiczną – więcej wyszukujemy

Opublikowano: 4 marca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Można niewątpliwie dyskutować o tym, na ile kryzys ekonomiczny ma charakter realnego zjawiska, a na ile stanowi pretekst do odkładanych, niepopularnych decyzji np. o zwolnieniach. Nie ulega jednak wątpliwości, że u źródła tego zjawiska, czyli w USA, (ale również i w innych krajach, także w Polsce) rośnie społeczny niepokój, poczucie zagrożenia. Widać to dobrze jeśli przyjrzymy się… internetowym wyszukiwarkom.

admagazine.pleMarketer: bardziej obawiamy się o swoją sytuację ekonomiczną – więcej wyszukujemy

Bogacze lubią Google, ubodzy wolą Yahoo!

Opublikowano: 18 lutego 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Firma Hitwise przeprowadziła badania, które wyjaśniają, dlaczego Google zarabia na reklamach więcej niż Yahoo! Wyniki cytuje serwis Valleywag. Poniższy wykres prezentuje grupy użytkowników obu firm. Oś pionowa to Yahoo!, pozioma to Google. Im wyżej dana grupa jest na skali, tym większy odsetek klientów danej korporacji reprezentuje. Wielkość kropek jest z kolei powiązana z wartością handlu online generowaną przez poszczególne kategorie. …

Wojtek WowraBogacze lubią Google, ubodzy wolą Yahoo!