Hitwise

eMarketer: bardziej obawiamy się o swoją sytuację ekonomiczną – więcej wyszukujemy

Można niewątpliwie dyskutować o tym, na ile kryzys ekonomiczny ma charakter realnego zjawiska, a na ile stanowi pretekst do odkładanych, niepopularnych decyzji np. o zwolnieniach. Nie ulega jednak wątpliwości, że u źródła tego zjawiska, czyli w USA, (ale również i w innych krajach, także w Polsce) rośnie społeczny niepokój, poczucie zagrożenia. Widać to dobrze jeśli przyjrzymy się… internetowym wyszukiwarkom.

eMarketer: bardziej obawiamy się o swoją sytuację ekonomiczną – więcej wyszukujemy więcej »

Bogacze lubią Google, ubodzy wolą Yahoo!

Firma Hitwise przeprowadziła badania, które wyjaśniają, dlaczego Google zarabia na reklamach więcej niż Yahoo! Wyniki cytuje serwis Valleywag. Poniższy wykres prezentuje grupy użytkowników obu firm. Oś pionowa to Yahoo!, pozioma to Google. Im wyżej dana grupa jest na skali, tym większy odsetek klientów danej korporacji reprezentuje. Wielkość kropek jest z kolei powiązana z wartością handlu

Bogacze lubią Google, ubodzy wolą Yahoo! więcej »

Scroll to Top