Serwis Mashable doniósł o uruchomieniu kolejnego agregatora aktualności, podobnego do Digga czy Wykopu. Różnica w tym przypadku polega na tym, że nowy projekt koncentruje się na doniesieniach z e-branży.
Dzięki Newspond użytkownicy mogą – po założeniu konta – dodawać do katalogu wyszukane przez siebie, ciekawe newsy. Pozostali internauci głosują na nie i w ten sposób promują je na stronie głównej serwisu. Kategorie linków są trzy: technologia, gry i nauka. Aktualności można przeglądać klikając w opcje „najnowsze”, „najpopularniejsze teraz”, „z wczoraj”, „z tygodnia” i tak dalej.
Mashable chwali nowy projekt – nie tylko za stylizowany na interfejs Mac OS wygląd. Serwis zbiera dobre recenzje za prostotę wykonania, przejrzysty podział na kategorie, nowoczesny system oceniania linków oraz narzędzie do przeglądania innych artykułów na ten sam temat (niezamieszczonych w Newspond).
Jedyną wadą jest brak kanałów RSS, które pozwoliłyby na bieżąco śledzić zmiany w poszczególnych kategoriach. Ten element zostanie jednak zapewne po jakimś czasie dodany.
Źródło: Mashable/Newspond
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.