28 lutego 2008 odbyła się 10-ta, jubileuszowa edycja wręczenia nagród IMPACTOR dla najbardziej podziwianych osób oraz firm mediów i reklamy za rok 2007. Wręczeniu IMPACTORÓW towarzyszyła konferencja podsumowująca minione 10 lat w przemyśle reklamowym i mediowym.
W tym roku, w wyniku głosowania członków Akademii Mediów i Reklamy nagrody IMPACTOR zostały przyznane następującym osobom oraz firmom:
Człowiek Roku Przemysłu Mediowego 2007:
Piotr Walter
„Za kontynuację strategicznego rozwoju grupy, za konsekwencję i rozwój nowoczesnych stacji telewizyjnych”
Najbardziej Podziwiane Medium 2007:
nasza-klasa.pl
„Za fenomen i 6 mln użytkowników. Za to, że w bardzo krótkim czasie zbudowała potężną wielomilionową społeczność, udowadniając rolę Internetu jako istotnego medium”
Najbardziej Wiarygodny Dziennikarz 2007
Tomasz Lis
„Za nieugiętą i wysoce etyczną dziennikarską postawę. Również za konsekwencję w działaniu i umiejętność odnalezienia się w mediach internetowych w sytuacji zniknięcia z anteny”
Najbardziej Podziwiany Reklamodawca 2007
Ex aequo:
• Unilever
„Za kampanię DOVE, która złamała stereotypy i stworzyła nowy rozdział komunikacji marketingowej”
• Kompania Piwowarska
„Za utrzymanie pozycji lidera rynkowego, podziwianego i uznanego pracodawcy oraz wysoki poziom świadomości marketingowej w zakresie prowadzenia marek”
Najbardziej Podziwiana Agencja Reklamowa Roku 2007
PZL
”Za najwyższą jakość w kreacji z zachowaniem komunikatywności i skuteczności działania. Za Golden Drum i za to, że cały kraj kocha żubry”
Najbardziej Podziwiany Dom Mediowy Roku 2007
Starcom
„Za wyjście poza sferę tradycyjnych mediów i najwyższą jakość obsługi. Również dla teamu niezmiennie zarządzającego agencją”
Najbardziej Podziwiana Agencja PR Roku 2007
Partner of Promotion
„ Za konsekwencję w prowadzeniu działań new businessowych i zaangażowanie społeczne oraz stałe podnoszenie standardów branży.”
Najbardziej Podziwiana Agencja BTL Roku 2007
Peppermint
„ Za umiejętne połączenie kompetencji BTL z nowymi technologiami oraz dwucyfrowy wzrost przychodów na trudnym i obfitującym w bariery rozwoju rynku”
Najbardziej Podziwiana Firma Outdoorowa Roku 2007
Stroer Polska
„Za innowacyjne podejście w komunikacji PA, profesjonalizm oraz rozwój środków przekazu. Także za stworzenie modelu współpracy z miastami, którego ukoronowaniem jest Festiwal Promocji Miast i Regionów”.
Najbardziej Podziwiany Instytut Badawczy Roku 2007
MillwardBrown SMG/KRC
”Za niezmiennie doskonały marketing, ciekawe projekty, wysoką jakość, serwis i rzetelność”
Najbardziej Podziwiana Agencja Interaktywna Roku 2008
MRM Worldwide
”Za niebywałą skuteczność w wygrywaniu nowego biznesu”
W tym roku z okazji 10-lecia przyznano Nagrody Specjalne dla firm, które w minionych 10 latach były najczęściej wskazywane jako te godne podziwu. Nagrody odebrali:
– PZL
– Starcom
– MillwardBrown SMG/KRC
Po raz drugi Centrum im. Adama Smitha przyznało nagrodę im. K. Dzierżawskiego dla dziennikarza zasłużonego za propagowanie idei rozsądku i wolnego rynku. Laureatem został Marek Magierowski, zastępca Redaktora Naczelnego „Rzeczpospolitej”.
Organizowany od 1999 roku konkurs na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń przemysłu mediowego i reklamowego. Impactory Roku, będące nagrodami o charakterze wizerunkowym, są wyrazem uznania branży. Laureaci wybierani są przez Akademię Mediów i Reklamy, złożoną z najbardziej doświadczonych seniorów rynku, delegowanych przez organizacje branżowe.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.