LinkedIn to największy na świecie serwis społecznościowy nakierowany na budowanie kontaktów biznesowych. W Europie posiada 5 mln zarejestrowanych użytkowników, ale ze względu na brak odpowiedniej wersji językowej jego obecność we Francji jest bardzo ograniczona. Teraz ma to się zmienić – podał TechCrunch.
Wszystko za sprawą umowy, którą LinkedIn podpisał z Apec – francuską organizacją non-profit zajmującą się pośrednictwem na rynku pracy. Firma jest jednym z największych branżowych graczy – zatrudnia około 1 000 specjalistów HR. Stronę Apec odwiedza miesięcznie 1,2 mln unikalnych użytkowników. W bazie znajduje się 35 000 firm.
Począwszy od 11 marca wprowadzona zostanie pełna integracja między LinkedIn i Apec. Użytkownicy tego drugiego będą mogli zakładać konta w serwisie społecznościowym, dodawać kontakty czy szukać pracy – wszystko to bez opuszczania witryny Apec.
Przedstawiciele wirtualnej społeczności przyznali, że częścią umowy jest opłata, jaką LinkedIn będzie uiszczał za każdego nowo zarejestrowanego internautę.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.