Serwis „Financial Times” w portalu Onet.pl FT.onet.pl stworzył nową sekcję – blogi ekonomiczne firm z branży finansowej. Swoje blogi zaczęli już pisać analitycy firm Xelion i FMC Management.
To oczywiście dopiero początek. Wkrótce uruchomimy kilka kolejnych blogów firmowych, kończymy rozmowy z kilkoma podmiotami z rynku finansowego. W nieco dłuższym terminie liczymy na dużą popularyzację tej idei wśród firm z branży finansowej – mówi Adam Rafalski, wydawca serwisu FT.onet.pl.
Serwis FT.onet.pl wystartował w swoim obecnym kształcie w listopadzie ub.r. Jego zawartość tworzą m.in. teksty z aktualnych wydań „Financial Times” w dwóch wersjach językowych, uzupełnione o materiały multimedialne, komentarze polskich ekspertów i wideofelietony, notowania giełdowe i walutowe z Polski i ze świata, forum dyskusyjne, blogi ekspertów etc.
Najważniejsze teksty z FT.onet.pl są także dostępne na stronach serwisów biznesowych Onet.pl. Z kolei w serwisie FT.onet.pl pojawiają się najważniejsze wiadomości ekonomiczne z danego dnia.
Serwis FT.onet.pl w grudniu 2007 roku odwiedziło ok. 1,2 miliona użytkowników z Polski (GemiusTraffic , grudzień 2007). Przeczytali oni w grudniu 3,3 miliona stron na tym serwisie, co daje 75 stron w ciągu jednej minuty. W ciągu jednego dnia z serwisu korzysta nawet ponad 250 tysięcy użytkowników. Serwis „Financial Times” wchodzi w skład serwisów biznesowych Onet.pl, największego portalu w Polsce. Według danych Megapanel PBI/Gemius w grudniu 2007 strony biznesowe Onet.pl odwiedziło 2,4 miliona użytkowników, co dało im 0,8 mln użytkowników przewagi nad drugą w rankingu Wirtualną Polska (52% przewagi Onet.pl) i 0,9 mln użytkowników (56%) przewagi nad trzecim serwisem Money.pl. W grudniu 2007 na Onet.pl dokonano 70 milionów odsłon stron o tematyce biznesowej – przeszło dwa razy więcej niż Wirtualnej Polski czy Interii.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.