Biuro Reklamy o2.pl ma nowego Kierownika Sprzedaży Bezpośredniej. Została nim Magdalena Pułtorak, która do tej pory pracowała w portalu Onet.pl i zajmowała stanowisko Account Executive.
– Od dłuższego czasu poszukiwaliśmy odpowiedniej osoby na to stanowisko. Magda ma doświadczenie w branży, wiedzę na temat rynku i dostępnych narzędzi oraz posiada odpowiednie predyspozycje, co czyni ją idealnym kandydatem na to stanowisko – powiedział dyrektor Biura Reklamy Filip Hołowczyc. Pułtorak będzie odpowiedzialna za sprzedaż bezpośrednią i pośrednią.
Do Biura Reklamy dołączył także Bartłomiej Osęka jako Indirect Sales Manager. Jest to nowe stanowisko w strukturach Biura. Osęka będzie odpowiedzialny za sprzedaż pośrednią, a więc współpracę z małymi i średnimi agencjami reklamowymi z całej Polski. Osęka pracował ostatnio w biurze reklamy sieci Ad.net.
– Bartek to kolejna doświadczona osoba w naszym zespole. Jego doświadczenie pozwoli mu na realizację celów postawionych przed tym nowym stanowiskiem w naszym Biurze Reklamy – powiedział Filip Hołowczyc.
Do zespołu dołączyła także Marzena Mikołajczyk na stanowisko Młodszego Specjalisty ds. Projektów Niestandardowych oraz Dominika Małczyńska która wcześniej pracowała w domu mediowym OMD Poland na stanowisku Junior Media Planner a u nas została zatrudniona jako Account Manager. Jednocześnie na stanowiska Key Account Managerów awansowały dwie osoby – Tomasz Choroszewski i Kamil Osiadacz, dotychczas Account Managerowie.
Biuro Reklamy liczy obecnie około 30 osób.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.