Dnia 11.03.2008 r. w Hotelu Courtyard by Marriott, odbyła się IV edycja konferencji „CRM – Twój kapitał to klient”. Podobnie jak poprzednie edycje eventów z cyklu „Firma sieciowa XXI wieku”, również i ta konferencja cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony uczestników.
Z konferencją „CRM – Twój kapitał to klient” został skojarzony konkurs GRAND PRIX CRM na najlepszą aplikację CRM 2007 roku.
Celem konferencji było zaprezentowanie najnowszych pomysłów w dziedzinie zarządzania relacjami z klientem, zarówno od strony koncepcyjnej, jak i technologicznej. W konferencji uczestniczyły firmy, które przygotowują się do wdrożenia systemów CRM lub zmiany swojego dostawcy.
W trakcie konferencji Sergiusz Sawin, Dyrektor Zarządzający firmy Innovatika przedstawił temat: Outcome Driven Innovation jako klucz do zrozumienia klienta. Z kolei Mirosław Wąsowicz, prezes firmy Legenhit przybliżył uczestnikom sposoby na zmianę odwiedzających stronę WWW w klientów. Interesujące spojrzenie na temat migracji procesów CRM przedstawił Piotr Krzeszowiak, Dyrektor Zarządzający firmy Client Vela. Analizy przypadku – Prosty CRM na przykładzie firmy Wind Telecom dokonali Igor Bokun, Prezes Zarządu firmy Codido oraz Dariusz Kielecki, Dyrektor Handlowy firmy Wind Telecom. Natomiast o wpływie globalnego podejścia do CRM na lokalne biura i regiony opowiedział Stanisław Targowski, Senior Manager z firmy Ernst&Young.
Przypadki wdrożeń przedstawione zostały w dwóch tematycznych sesjach: rozwiązania CRM dla sektora usług, oraz dla sektora finansów. W sesji usługi wystąpiły firmy Scandi Soft, bs4 Internet oraz more7, zaś w sektorze finansów dużym zainteresowaniem cieszyła się prezentacja Macieja Stanuscha, oraz prezentacje firm Qumak-Sekom i Prometriq Akademia Zarządzania.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.