pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne wprowadza narzędzie pkt.pl Toolbar. Pozwala ono na proste i szybkie przeglądanie baz firm i instytucji, produktów i usług oraz lokalizacji, które dostępne są w internetowym serwisie pkt.pl. Zawiera również podręczny słownik polsko-angielski i polsko-niemiecki. Toolbar to kolejne – po wyszukiwarce adresów – bezpłatne narzędzie uruchomione ostatnio przez pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.
Podstawową funkcją pkt.pl Toolbar jest zapewnienie stałego i łatwego dostępu do zasobów stron internetowych pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne przy użyciu paska i ikony instalowanej w oknie przeglądarki internetowej. Toolbar można bezpłatnie pobrać ze strony www.pkt.pl i zainstalować w przeglądarce Internet Explorer. Aby uruchomić pkt.pl Toolbar należy przejść następującą „ścieżkę”: www.pkt.pl -> moje narzędzia -> Toolbar.
„Toolbar jest narzędziem, które zostało opracowane wspólnie z dostawcą EDSA, firmą Visicom Media. Narzędzie to pozwala na zainstalowanie w oknie przeglądarki Internet Explorer dwóch pól do przeszukiwania zasobów bazodanowych wszystkich trzech serwisów pkt.pl: www.pkt.pl, www.alejahandlowa.pl; www.mapy.pkt.pl” – powiedziała Ewa Kasiak, młodszy kierownik projektów pkt.pl.
pkt.pl obecnie wprowadza zaawansowane technologicznie narzędzia, które stanowią wartość dodaną do udostępnianych zasobów internetowych. Za pomocą pkt.pl Toolbar internauta może w dowolnym momencie odnaleźć dane teleadresowe, produkty czy lokalizacje bezpośrednio z paska menu przeglądarki.
„Toolbar pkt.pl to wygodny sposób na poruszanie się w sieci oraz blokowanie pop-up’ów. Nasza wersje paska Toolbar posiada także słownik polsko-angielski i polsko-niemiecki, co z pewnością okaże się przydatne dla internautów. Staramy się, aby produkty sygnowane przez markę pkt.pl miały najwyższą jakość, a także były funkcjonalne, intuicyjne i przyjazne dla użytkownika pod każdym względem” – powiedziała Beata Sitkowska, koordynator ds. marki, reklamy i PR pkt.pl.
W celu wyszukania danych teleadresowych, produktów lub map zawartych w serwisie pkt.pl, wystarczy wpisać hasło do okna wyszukiwarki pkt.pl Toolbar i zaznaczyć witrynę, z której mają pochodzić wyniki. Są to: internetowy serwis www.pkt.pl, www.alejahandlowa.pl lub www.mapy.pkt.pl.
Pozostałe innowacyjne funkcje pkt.pl Toolbar to:
Przycisk Marker – zaznacza wyszukiwaną frazę wśród pojawiających się odnośników, co ułatwia przeszukiwanie zasobów internetowych pkt.pl;
Blokada okienek pop up – funkcja ta daje możliwość zablokowania wyskakujących okienek reklamowych;
Słownik – kliknięcie na ikonę pozwala na szybkie korzystanie z internetowego słownika polsko-angielskiego i polsko-niemieckiego;
Kanał RSS – umożliwia otrzymywanie najświeższych informacji ze stron partnerów pkt.pl Polskie Książki telefoniczne: www.dziennik.pl, www.gazetaprawna.pl, www.infor.pl i www.marketingprzykawie.pl
Narzędzie pkt.pl Toolbar pracuje na oprogramowaniu:
Microsoft Windows (2000, XP lub Vista)
Microsoft Internet Explorer od wersji 5.5
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.